Gå til innhold

Nei nå går det til helvete

Anbefalte innlegg

Gjest Nedpå

Uffda, hva er dette livet godt for? Jeg kan spise meg mett hver dag, men alikevel er jeg deprimert. Feit er jeg også blitt. Jeg orker ingenting. Utenfor er den herligste natur, men her sitter jeg å ser på tv. Kanskje jeg skal ta medisinene mine. Før jeg begynte å ta medisiner hadde jeg det bra, men nå går alt til helvete. Jeg hører at nedi Afrika er folk glade selv om de ikke har tv eller mat. Kanskje jeg skulle flytte ned dit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237728-nei-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-til-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frida L

Går alt til Helvete etter du begynte å ta medisiner?

Det forstår jeg ikke..hadde du det bedre før da,hvorfor tok du medisiner da?

Da kan du lite om psykiatri og medikamenter.

Mange mange sliter hele livet, med å finne riktig medisin og dose, og justerer disse hele veien.

I stedet for å betvile et slikt utsagn, fra noen som bare må ha det vondt, tror jeg d u gjør det bedre om du anerkejenner og støtter en følelse vedkommende sitter med.

Å være deprimert eller annen syk, kan føre til at livet oppleves surt og kjedlig, og lite verdt. Respekt heter det!

Gjest Mirandolina

Da kan du lite om psykiatri og medikamenter.

Mange mange sliter hele livet, med å finne riktig medisin og dose, og justerer disse hele veien.

I stedet for å betvile et slikt utsagn, fra noen som bare må ha det vondt, tror jeg d u gjør det bedre om du anerkejenner og støtter en følelse vedkommende sitter med.

Å være deprimert eller annen syk, kan føre til at livet oppleves surt og kjedlig, og lite verdt. Respekt heter det!

Så jeg vet lite om psykiatri og medikamenter....???

Ja bare tro det du om du vil.

Men den uttalelsen du kom med der var respektsløs,vet jeg lite....???

Jeg respekterer psykiske sykdommer i alle former,det finnes rundt meg overalt,og jeg har stått på for å hjelpe andre etter beste evne,fra omtrendt jeg ble født...så ikke si at jeg ikke vet.

Tenk litt du også da,før du skriver,jeg kan ganske mye om medikamenter og psykiatri :)

Gjest Samfunnskritiker

Jeg respekterer psykiske sykdommer i alle former,det finnes rundt meg overalt,og jeg har stått på for å hjelpe andre etter beste evne,fra omtrendt jeg ble født...så ikke si at jeg ikke vet.

Tenk litt du også da,før du skriver,jeg kan ganske mye om medikamenter og psykiatri :)

Ok, så gjør du det. Bakgrunnen for at jeg betvilte det, var at du stiller spørsmål ved hvorfor medisinene ikke virket.

- Og at du ikke tror et menneske, som så åpenbart er så sår. Kanskje snakker vi verken respekt eller mangel på kunnskaper, bare litt manglene empati?

Beklager om jeg er litt kvass, men jeg syns at respekten for det folk føler skal stå ekstremt høyt.

Beklager, om jeg krenket deg.

Gjest my sunshine

hei,Mirandolina! støtter deg:) du prøver å hjelpe, og prøvde å få i gang en dialog med nedpå for å prøve å komme til bunns i problemet.stå på,du!:) godt at du fins!klem fra meg:)

Annonse

Gjest Mirandolina

Ok, så gjør du det. Bakgrunnen for at jeg betvilte det, var at du stiller spørsmål ved hvorfor medisinene ikke virket.

- Og at du ikke tror et menneske, som så åpenbart er så sår. Kanskje snakker vi verken respekt eller mangel på kunnskaper, bare litt manglene empati?

Beklager om jeg er litt kvass, men jeg syns at respekten for det folk føler skal stå ekstremt høyt.

Beklager, om jeg krenket deg.

Takk :)

Ja,syns du var krass...og mangel på empati..?

Har fått høre av psykiatrien og andre i alle år,"nå må du legge dette vekk,nå må du tenke på deg selv"

Jeg får inn andres energier i meg,så jeg vet hvordan de har det...tro du meg....

Og jeg har kjempet (forgjeves) i mange år for personer jeg er glad i,personer jeg ville hjelpe ut fra velvilje og av hjerte...

Bryr meg om andre og det er sant,det er ekte...

Men kanskje jeg ikke var helt "klar i hode" da jeg skrev det svaret,men å krenke h*n på noen måte,var ikke min intensjon :)

Gjest Mirandolina

hei,Mirandolina! støtter deg:) du prøver å hjelpe, og prøvde å få i gang en dialog med nedpå for å prøve å komme til bunns i problemet.stå på,du!:) godt at du fins!klem fra meg:)

Tusen hjertelig :)

Du er sååå god,skulle ønske jeg kjente deg..godt du såg det da,at det var velment..

God klem tilbake.

Gjest Samfunnskritiker

Takk :)

Ja,syns du var krass...og mangel på empati..?

Har fått høre av psykiatrien og andre i alle år,"nå må du legge dette vekk,nå må du tenke på deg selv"

Jeg får inn andres energier i meg,så jeg vet hvordan de har det...tro du meg....

Og jeg har kjempet (forgjeves) i mange år for personer jeg er glad i,personer jeg ville hjelpe ut fra velvilje og av hjerte...

Bryr meg om andre og det er sant,det er ekte...

Men kanskje jeg ikke var helt "klar i hode" da jeg skrev det svaret,men å krenke h*n på noen måte,var ikke min intensjon :)

Da er vi ganske enige, tenker jeg?

Jeg tror bare at mennesker som sliter, har behov for å bli trodd. enten det gjelder missbruk, vold, psyksike lidelser, fysisk sykdom eller hva det må være. Alle smerter er reele og bør ikke betviles, er en filosofi jeg har...

Gjest Mirandolina

Da er vi ganske enige, tenker jeg?

Jeg tror bare at mennesker som sliter, har behov for å bli trodd. enten det gjelder missbruk, vold, psyksike lidelser, fysisk sykdom eller hva det må være. Alle smerter er reele og bør ikke betviles, er en filosofi jeg har...

Ja,da er vi fullstedig enige :)

Alle trenger og har behov for å bli sett,hørt og trodd,og møtt der de er.

Det er et grunnleggende behov,så ja absolutt..enig!

Gjest Mirandolina

hei,ble glad inni meg.og ja, d hadde vært godt å kunne gi en godklem på ordentlig til deg:)

Godt du ble glad inni deg,det fortjener du..:)

Fortsett med å være den du er,et godt og ekte menneske,da får man så mye igjen,men ikke glem deg selv...

Visuell god klem og gode tanker til deg!

Annonse

Gjest Violsa

Godt du ble glad inni deg,det fortjener du..:)

Fortsett med å være den du er,et godt og ekte menneske,da får man så mye igjen,men ikke glem deg selv...

Visuell god klem og gode tanker til deg!

takk

er ikke seksuelle overgrep. men første gangen på et halvt år jeg er hjemme .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...