Gå til innhold

Jeg er gravid..


Gjest må holde nick hemmelig en stund

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

Det så jeg ikke men jeg fikk det liksom bare på følelsen.

Åsemor var egentlig det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ;)

Hehe, vi har trua på deg Åsemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    5

  • Dorthe

    4

  • Åsemor

    4

  • jubalong70

    3

Gjest trultemor26

Da jeg leste innlegget var jeg helt sikker på Glimtipper, men nå fikk jeg helt ikke-Glimtipper.. =/

Æsj, glem det, jeg er så dårlig til å gjette!

Så lenge du er glad å fornøyd =)

Er ungen til Glimtipper ett år ennå da? Jeg har fått det for meg at hennes er litt yngre enn min, og snuppa mi blir ett år neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Hehe.. dette var litt morsomt.. Kanskje vet du det kanskje ikke ;)

Kan nok ikke røpe det enda selvom jeg gjerne vil... har ikke fortalt det til noen enda.. eneste som vet det er en god nabo og typen.

Jeg tror jeg kanskje vet hvem du er ;) Du skrev et ord på dialekt et sted her og hvis jeg husker riktig så har den jeg tror du er sånn dialekt.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsemor var egentlig det første jeg tenkte da jeg leste innlegget ;)

Hehe, vi har trua på deg Åsemor.

Vi får nok vite det etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest må holde nick hemmelig en stund

Jeg tror jeg kanskje vet hvem du er ;) Du skrev et ord på dialekt et sted her og hvis jeg husker riktig så har den jeg tror du er sånn dialekt.

;)

Hehe.. kan jeg ha røpt meg!? uff ikke bra.. men kan være flere med samme dialekt da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ungen til Glimtipper ett år ennå da? Jeg har fått det for meg at hennes er litt yngre enn min, og snuppa mi blir ett år neste uke.

Ikke sikker. Men etter å ha lest flere innlegg er det etter skrivemåten definitivt ikke henne. Tror det må være noen jeg ikke kjenner særlig til =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tipper meg her? Men nå er snuppa mi bare knappe 10 mnd da :-)

Lykke til med graviditeten, ser du har fått mange gode matråd nedover her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det =) er ikke sikkert du vet hvem jeg er likevel, vet det er noen som vet det så derfor må jeg være anonym litt =)

Har planer om å snakke med legen min ihvertfall som jeg synes er veldig grei å snakke med. Vet du om de har oppskrevet på sykehuset hvilke bedøvelse som funket?

Ja, de har det oppskrevet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...