Gå til innhold

Reisefeber!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

I morgen reiser jeg til bror i USA, hurra! Det blir helt sikkert kjekt og gøy, og jeg gleder meg som en gris! :-)

Men : Jeg liker virkelig ikke å fly! :-I Og fly skal jeg i ti strake timer, og jeg skal flyplassvente og.

Noen der ute med gode tips mot flynerver? Nå får jeg vel, sånn fr å gjøre det ekstra ille ta meg en røyk på mellomlandinga en gang, eller hur?

Hvordan ikke være redd for å fly, og dessuten uten røyk?

Om noen har tips, blir jeg glad!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale en spennende lydbok og en boks med snus med lakrissmak.

God tur da :o)

laguna1365380434
Skrevet

Valium ;o)

Ja? Jeg HAR faktisk to vival i håndveska, men det bør vel VIRKELIG knipe før jeg tar dem? ;-)

Eller er det bare å dope seg allerde på Gardermoen tro? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ingen av de delene var dumt nei! :-) Takker! Snus ja..Det er en første gang for alt! ;-)

Skrevet

Ingen av de delene var dumt nei! :-) Takker! Snus ja..Det er en første gang for alt! ;-)

Ikke kjøp de store posene da i hvert fall. Da bør du være litt garva. Mocca er bra ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke kjøp de store posene da i hvert fall. Da bør du være litt garva. Mocca er bra ;o)

Mocca er notert! Jeg tenkte faktisk litt på snus..Jeg vurderte nikotintyggis, noe form for olivertvist-something, eller snus..Men jeg har ikke peiling på merker og sånn, så det er fint du hjelper meg!:-)

Men du, hvordan får jeg snusen til ikke å renne?

*føler seg både skikkelig ladylike og ikke noe særlig narkoman* ;-P

Gjest homeopatica
Skrevet

Bach Rescue Remedy og/eller Homeopatisk Gelsemium C30.

Skrevet

Mocca er notert! Jeg tenkte faktisk litt på snus..Jeg vurderte nikotintyggis, noe form for olivertvist-something, eller snus..Men jeg har ikke peiling på merker og sånn, så det er fint du hjelper meg!:-)

Du kjøper posesnus. Renner ikke. Med mintsmak.

laguna1365380434
Skrevet

Bach Rescue Remedy og/eller Homeopatisk Gelsemium C30.

Hva er det, hvor får jeg det og hvordan funker det? :-)

Skrevet

Mocca er små poser og så putter du dem lenger bak i munnen. De renner ikke :o)

laguna1365380434
Skrevet

Du kjøper posesnus. Renner ikke. Med mintsmak.

Ah..ja..Det stemmer det, jeg har nå faktisk sett sånne ferdige snusposer, når jeg tenker meg om..:-)

Skrevet

Ah..ja..Det stemmer det, jeg har nå faktisk sett sånne ferdige snusposer, når jeg tenker meg om..:-)

Kommer i tillegg i søte, små lilla bokser. Så feminint som du får det. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Mocca er små poser og så putter du dem lenger bak i munnen. De renner ikke :o)

Ah! Da prøver jeg det! :-) Egentlighar jerg jo sett sånne da (blandt annet har du hatt!), jeg tente meg ikke om, jeg så for meg prisbaking og full pakke!

laguna1365380434
Skrevet

Kommer i tillegg i søte, små lilla bokser. Så feminint som du får det. ;)

Allright! Da blir det snus på meg! :-D Første gang for alt!

Skrevet

Reiser du så tidlig at vi skal ønske deg god tur i nå i kveld, eller kommer du til å dole i morgen også?

Gjest en som liker alt rent
Skrevet

"....og en boks med snus med lakrissmak."

URRRKKK ! Superkvalmt ! Damer som snuser - FYSJ ! Tenk å kysse en et beger olje med maling rundt. Ser heller en annen vei.

laguna1365380434
Skrevet

"....og en boks med snus med lakrissmak."

URRRKKK ! Superkvalmt ! Damer som snuser - FYSJ ! Tenk å kysse en et beger olje med maling rundt. Ser heller en annen vei.

Jammen det er ingen som trenger å kline med meg akkurat når jeg flyr..;-) Skjønt, det hadde sikker hjulpet..;-P

laguna1365380434
Skrevet

Reiser du så tidlig at vi skal ønske deg god tur i nå i kveld, eller kommer du til å dole i morgen også?

Jeg vil gjerne ønskes god tur jeg! :-) Rekker nok ikke å dole i morgetidlig, flyet mitt går riktignok ikke før ut på formiddagen, men jeg kommer sikkert til å være opptatt med å gå i sirkel rundt meg selv..;-)

Skrevet

Jeg vil gjerne ønskes god tur jeg! :-) Rekker nok ikke å dole i morgetidlig, flyet mitt går riktignok ikke før ut på formiddagen, men jeg kommer sikkert til å være opptatt med å gå i sirkel rundt meg selv..;-)

Da får du ha en riktig god tur. Flyturen går helt sikkert fint. KOs deg masse og hold oss litt oppdatert da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...