laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 I morgen reiser jeg til bror i USA, hurra! Det blir helt sikkert kjekt og gøy, og jeg gleder meg som en gris! :-) Men : Jeg liker virkelig ikke å fly! :-I Og fly skal jeg i ti strake timer, og jeg skal flyplassvente og. Noen der ute med gode tips mot flynerver? Nå får jeg vel, sånn fr å gjøre det ekstra ille ta meg en røyk på mellomlandinga en gang, eller hur? Hvordan ikke være redd for å fly, og dessuten uten røyk? Om noen har tips, blir jeg glad! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vil anbefale en spennende lydbok og en boks med snus med lakrissmak. God tur da ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Valium ;o) Ja? Jeg HAR faktisk to vival i håndveska, men det bør vel VIRKELIG knipe før jeg tar dem? ;-) Eller er det bare å dope seg allerde på Gardermoen tro? ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Jeg vil anbefale en spennende lydbok og en boks med snus med lakrissmak. God tur da ) Ingen av de delene var dumt nei! :-) Takker! Snus ja..Det er en første gang for alt! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ingen av de delene var dumt nei! :-) Takker! Snus ja..Det er en første gang for alt! ;-) Ikke kjøp de store posene da i hvert fall. Da bør du være litt garva. Mocca er bra ;o) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Ikke kjøp de store posene da i hvert fall. Da bør du være litt garva. Mocca er bra ;o) Mocca er notert! Jeg tenkte faktisk litt på snus..Jeg vurderte nikotintyggis, noe form for olivertvist-something, eller snus..Men jeg har ikke peiling på merker og sånn, så det er fint du hjelper meg!:-) Men du, hvordan får jeg snusen til ikke å renne? *føler seg både skikkelig ladylike og ikke noe særlig narkoman* ;-P 0 Siter
Gjest homeopatica Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Bach Rescue Remedy og/eller Homeopatisk Gelsemium C30. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Mocca er notert! Jeg tenkte faktisk litt på snus..Jeg vurderte nikotintyggis, noe form for olivertvist-something, eller snus..Men jeg har ikke peiling på merker og sånn, så det er fint du hjelper meg!:-) Men du, hvordan får jeg snusen til ikke å renne? *føler seg både skikkelig ladylike og ikke noe særlig narkoman* ;-P Du kjøper posesnus. Renner ikke. Med mintsmak. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Bach Rescue Remedy og/eller Homeopatisk Gelsemium C30. Hva er det, hvor får jeg det og hvordan funker det? :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Mocca er notert! Jeg tenkte faktisk litt på snus..Jeg vurderte nikotintyggis, noe form for olivertvist-something, eller snus..Men jeg har ikke peiling på merker og sånn, så det er fint du hjelper meg!:-) Men du, hvordan får jeg snusen til ikke å renne? *føler seg både skikkelig ladylike og ikke noe særlig narkoman* ;-P Mocca er små poser og så putter du dem lenger bak i munnen. De renner ikke ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Du kjøper posesnus. Renner ikke. Med mintsmak. Ah..ja..Det stemmer det, jeg har nå faktisk sett sånne ferdige snusposer, når jeg tenker meg om..:-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ah..ja..Det stemmer det, jeg har nå faktisk sett sånne ferdige snusposer, når jeg tenker meg om..:-) Kommer i tillegg i søte, små lilla bokser. Så feminint som du får det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Mocca er små poser og så putter du dem lenger bak i munnen. De renner ikke ) Ah! Da prøver jeg det! :-) Egentlighar jerg jo sett sånne da (blandt annet har du hatt!), jeg tente meg ikke om, jeg så for meg prisbaking og full pakke! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Kommer i tillegg i søte, små lilla bokser. Så feminint som du får det. Allright! Da blir det snus på meg! :-D Første gang for alt! :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Reiser du så tidlig at vi skal ønske deg god tur i nå i kveld, eller kommer du til å dole i morgen også? 0 Siter
Gjest en som liker alt rent Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vil anbefale en spennende lydbok og en boks med snus med lakrissmak. God tur da ) "....og en boks med snus med lakrissmak." URRRKKK ! Superkvalmt ! Damer som snuser - FYSJ ! Tenk å kysse en et beger olje med maling rundt. Ser heller en annen vei. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 "....og en boks med snus med lakrissmak." URRRKKK ! Superkvalmt ! Damer som snuser - FYSJ ! Tenk å kysse en et beger olje med maling rundt. Ser heller en annen vei. Jammen det er ingen som trenger å kline med meg akkurat når jeg flyr..;-) Skjønt, det hadde sikker hjulpet..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Reiser du så tidlig at vi skal ønske deg god tur i nå i kveld, eller kommer du til å dole i morgen også? Jeg vil gjerne ønskes god tur jeg! :-) Rekker nok ikke å dole i morgetidlig, flyet mitt går riktignok ikke før ut på formiddagen, men jeg kommer sikkert til å være opptatt med å gå i sirkel rundt meg selv..;-) 0 Siter
Osiris Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vil gjerne ønskes god tur jeg! :-) Rekker nok ikke å dole i morgetidlig, flyet mitt går riktignok ikke før ut på formiddagen, men jeg kommer sikkert til å være opptatt med å gå i sirkel rundt meg selv..;-) Da får du ha en riktig god tur. Flyturen går helt sikkert fint. KOs deg masse og hold oss litt oppdatert da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.