Gjest delMar Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei! Har nettopp begynt med vekttrening (igjen!). Vil prøve å vere litt seriøs denne gangen. Eg har alltid løfta benk/skråbenk, men vil gjerne utvide med øvingar som tar på dei nedre-indre, nedre-ytre og øvre-indre delane av brystmuskelen. Dessutan lurer eg på korleis ulike stillingar i kabelkryss-maskina påverkar muskelen (stå foran / bak trinsene). Fint viss noko som har erfaring/resultat har tid til å svare Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei, Tren benkpress med bredt grep, dumbbell press, skrå flyes, flye osv. Tren slik at du kjenner det tar godt i brystet. Tar det ikke i brystet er det bare du som taper på det. Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjopp Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei, Tren benkpress med bredt grep, dumbbell press, skrå flyes, flye osv. Tren slik at du kjenner det tar godt i brystet. Tar det ikke i brystet er det bare du som taper på det. Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen Hei! Kan du forklare hvordan en dumbbell-press utføres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei! Kan du forklare hvordan en dumbbell-press utføres? Hei, Nesten slik som benkpress, men man benytter hantler i stedet. Man senker hantlene ut på siden ved brystet og senker så langt ned at man kjenner det tar godt i brystet. Sjekk denne linken; http://www.planetkc.com/exrx/Lists/Directory.html Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei, jeg vil anbefale å kjøre vanlig benkpress hvor stanga senkes ned til brystvortene. Ligg helt flat på benken. Utover dette er det ikke nødvendig med flere vinkler egentlig, men alternativet er skråbenk. Du kan bruke flere øvelser, men dette er ikke nødvendig for å oppnå maks. resultater. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.