Gjest Samos Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Har sett på dette programmet på tren-hardt.com og skal begynne på det i dag. Fikk høre i går at dette programmet er kun for gutter(?) Stemmer det da? Jeg vil også ha bra muskler i armene, så da kan vel jeg også prøve det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei, mange armprogram er beregnet på utøvere som har et veldig godt treningsgrunnlag. Hard armtrening fører lett til dårlige resulater. Ethvert program vil kunne brukes av både gutter og jenter. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Jeg vet ikke hvor stor og sterk du er, men selv synes jeg vel kanskje at det biceps programmet du sikter til kan bli litt i tøffeste laget. Jeg vil vel nesten si at det er beregnet på folk som av en eller annen grunn er i en periode hvor de henter seg raskere enn hva som er normalt.... Selv trente jeg biceps idag på følgende måte: Hantelcurl: 1*12 (lette vekter) 1*8 (fortsatt lette vekter, men tyngre enn forrige sett) 1*6-8 (TUNGT!) Scottcurl: 1*12 (forholdsvis lett) 1*8 (TUNGT) Etter dette siste settet tok jeg av 20 kg og kjørte 6 rep til. That`s it! Over på 10 min og noe mer trengs rett og slett ikke. Det er trossalt fort gjort å overtrene armene. I kortere perioder med veldig hard trening kjører jeg ett par serier med hammer curl eller konsentrasjons curl i tillegg, men ikke til vanlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Hei, Det er vel noe hardt-kjør det på programmet du henviser til, slik som det blir sagt her. Personlig bruker jeg også kun to øvelser på biceps, slik som SierDuDet gjør. Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Jeg vet ikke hvor stor og sterk du er, men selv synes jeg vel kanskje at det biceps programmet du sikter til kan bli litt i tøffeste laget. Jeg vil vel nesten si at det er beregnet på folk som av en eller annen grunn er i en periode hvor de henter seg raskere enn hva som er normalt.... Selv trente jeg biceps idag på følgende måte: Hantelcurl: 1*12 (lette vekter) 1*8 (fortsatt lette vekter, men tyngre enn forrige sett) 1*6-8 (TUNGT!) Scottcurl: 1*12 (forholdsvis lett) 1*8 (TUNGT) Etter dette siste settet tok jeg av 20 kg og kjørte 6 rep til. That`s it! Over på 10 min og noe mer trengs rett og slett ikke. Det er trossalt fort gjort å overtrene armene. I kortere perioder med veldig hard trening kjører jeg ett par serier med hammer curl eller konsentrasjons curl i tillegg, men ikke til vanlig! Sitat: "Jeg vil vel nesten si at det er beregnet på folk som av en eller annen grunn er i en periode hvor de henter seg raskere enn hva som er normalt...." LOL!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Sitat: "Jeg vil vel nesten si at det er beregnet på folk som av en eller annen grunn er i en periode hvor de henter seg raskere enn hva som er normalt...." LOL!!! hehe, måtte jeg le av også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Sitat: "Jeg vil vel nesten si at det er beregnet på folk som av en eller annen grunn er i en periode hvor de henter seg raskere enn hva som er normalt...." LOL!!! Hehe må være diskre her vettu, men du forsto vel hva jeg mente 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.