Gjest Per Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 Jeg blir litt dårlig til mote når jeg ser alle innleggene av folk som tror de er for fete her. Selv er jeg 1.79 høy og veier rundt 89-90 kg. I forhold til ma(n)ge andre her må jo dette være nærmere en elefant..!? Så jeg må spørre deg Opheim. Er jeg virkelig såå overvektig? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 De som skriver på dette forumet er mellom 140 og 220cm og veier mellom 30-150kg. Noen har kraftig beinbyggning, noen har masse muskler,noen har mest fett, og noen har litt av hvert.. Så om akkurat du ser veldig overvektig ut er ganske vanskelig å si før man ser deg i RL. Se ikke på hva folk her som nesten har anorektiske tanker skriver. Se på deg selv, og er du fornøyd så er det vel ingenting å tenke over? Hvis det er noe du ikke liker så kan du jo bare gjøre noe med det... vanskeligere er det ikke!=) Men du trenger ihvertfall ikke å være veldig overvektig med 89-90 kg. /mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Per Skrevet 3. april 2001 Del Skrevet 3. april 2001 De som skriver på dette forumet er mellom 140 og 220cm og veier mellom 30-150kg. Noen har kraftig beinbyggning, noen har masse muskler,noen har mest fett, og noen har litt av hvert.. Så om akkurat du ser veldig overvektig ut er ganske vanskelig å si før man ser deg i RL. Se ikke på hva folk her som nesten har anorektiske tanker skriver. Se på deg selv, og er du fornøyd så er det vel ingenting å tenke over? Hvis det er noe du ikke liker så kan du jo bare gjøre noe med det... vanskeligere er det ikke!=) Men du trenger ihvertfall ikke å være veldig overvektig med 89-90 kg. /mvh Jo, takk for ålreit svar! Jeg syntes bare det virker litt rart når åpenbart tynne folk klager på vekta, samtidig som jeg selv veier 10 kg mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, nei jeg synes ikke du er "så feit". Dagens utvikling angående kropp og fedme er intet mindre enn latterlig. Du kan ha mange kilo for mye og være sunnere enn mange, dersom du er i god fysik form. Det viktige er ikke hva du veier eller hvordan du ser ut. Det viktigste er hvordan du har det. En måler ikke livskalitet med fettmåler, ikke glede utfra fettprosent. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, Jeg må si det kroppsvekt kan bli feilvurdert noe grusomt. La meg ta en eksempel på to like høye kvinner der den ene veier 60 kg og den andre på 70 kg. Nesten all vil tro den på 70 kg er den feteste men det trenger den nødvendigvis ikke være. Den må 70 kg kan ha et underhudsfett på 7% (tok kanskje litt hardt i) mens den på 60 har et underhudsfett på 30%. Den som er den feteste i speilbilde av disse to er da den på 60 kg. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, Jeg må si det kroppsvekt kan bli feilvurdert noe grusomt. La meg ta en eksempel på to like høye kvinner der den ene veier 60 kg og den andre på 70 kg. Nesten all vil tro den på 70 kg er den feteste men det trenger den nødvendigvis ikke være. Den må 70 kg kan ha et underhudsfett på 7% (tok kanskje litt hardt i) mens den på 60 har et underhudsfett på 30%. Den som er den feteste i speilbilde av disse to er da den på 60 kg. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen Skrev så mye feil at jeg rett og slett skriver det på nytt. (Er ør da jeg har vært på internett fra klokken 8:00) Hei, Jeg må si at kroppsvekten kan bli feilvurdert noe grusomt. La meg ta en eksempel på to like høye kvinner der den ene veier 60 kg og den andre på 70 kg. Nesten alle vil tro den på 70 kg er den feteste men det trenger det nødvendigvis ikke være. Den på 70 kg kan ha et underhudsfett på 7% (tok kanskje litt hardt i) mens den på 60 har et underhudsfett på 30%. Den som er den feteste i speilbilde av disse to er da den på 60 kg. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berg Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Jo, takk for ålreit svar! Jeg syntes bare det virker litt rart når åpenbart tynne folk klager på vekta, samtidig som jeg selv veier 10 kg mer. Forskjellen på deg og de som bitcher er at DU er den med et bra selvbilde That's the spirit! Heheheh... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.