drisch Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Var nede på det lokale apoteket her om dagen for å skaffa meg nokre magnesium blokker, slikt pulver ein smører inn henda med for å få bedre grep under tunge løft i feks markløft, men dei hadde slutta med det Det eg no lurer på er om det er nokon her som har peil på kvar eg kan skaffa det??? Begynnar å bli drit lei av desse harde hudkulane eg får inni hendene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, Du kan jo f.eks. prøve å bruke treningshansker, eller noen slags puter man legger der man skal holde. Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drisch Skrevet 4. april 2001 Forfatter Del Skrevet 4. april 2001 Hei, Du kan jo f.eks. prøve å bruke treningshansker, eller noen slags puter man legger der man skal holde. Ta gjerne kontakt med meg for mer info/hjelp. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen har hanskar, hjelp ikkje, prøvd med papir og skumgummi, men nei, eg må ha magnesium, og kvar får eg tak i det??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungkvinne Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 har hanskar, hjelp ikkje, prøvd med papir og skumgummi, men nei, eg må ha magnesium, og kvar får eg tak i det??? Samme problem som deg!! Er dog så heldig å enda være i besittelse av min siste magnesiumblokk (og hard hud i hendene får jeg likevel, men grepet holder i alle fall ut hele serien!). Men du; prøv i en forretning som selger klatreutstyr el.l?! Kanskje også Mobech har det (sportsbutikk i Oslo)? Vet at Toppidrettssenteret har magnesium liggende framme til sine brukere; kontakt dem og spør hvor de får tak i det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Hei, hjelper pulveret noe særlig for det, da? Trodde det bare forbedret grepsstyrken jeg. Hva med drakroker i stål? [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Samme problem som deg!! Er dog så heldig å enda være i besittelse av min siste magnesiumblokk (og hard hud i hendene får jeg likevel, men grepet holder i alle fall ut hele serien!). Men du; prøv i en forretning som selger klatreutstyr el.l?! Kanskje også Mobech har det (sportsbutikk i Oslo)? Vet at Toppidrettssenteret har magnesium liggende framme til sine brukere; kontakt dem og spør hvor de får tak i det! Talkium, noe av det samme som magnesium. Er å få kjøpt på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ungkvinne Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Talkium, noe av det samme som magnesium. Er å få kjøpt på apoteket. TALKUM anbefales ikke for bedret grep i styrkeløft/vektløft el.l.... Talkum brukes bla på barnerumper for å skape en glatt overflate. Talkum brukes også av styrkeløftere, men med en helt annen hensikt enn grepsstyrke; det brukes på lårene i markløft for å forhindre at stangen stopper pga friksjonen til fuktige/svette lår. Det skaper nemlig (som sagt!) en glatt flate uten friksjon!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drisch Skrevet 4. april 2001 Forfatter Del Skrevet 4. april 2001 Hei, hjelper pulveret noe særlig for det, da? Trodde det bare forbedret grepsstyrken jeg. Hva med drakroker i stål? [email protected] kor får eg tak i drakrokar i stål da??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 TALKUM anbefales ikke for bedret grep i styrkeløft/vektløft el.l.... Talkum brukes bla på barnerumper for å skape en glatt overflate. Talkum brukes også av styrkeløftere, men med en helt annen hensikt enn grepsstyrke; det brukes på lårene i markløft for å forhindre at stangen stopper pga friksjonen til fuktige/svette lår. Det skaper nemlig (som sagt!) en glatt flate uten friksjon!!! Mulig det. Bruker ingen av delene selv, men jeg har sett folk som trener der jeg trener bruker det i stedetfor magnesium da det ikke er å få kjøpt det her heller. Dumt å bruke det hvis det ikke funker da. By the way.. svette hender glir mer enn tørre hender, ikkesant!? Talkium forhindrer svette. Muligens en liten effekt allikevel da.. UanZ, træler kan man leve med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Mulig det. Bruker ingen av delene selv, men jeg har sett folk som trener der jeg trener bruker det i stedetfor magnesium da det ikke er å få kjøpt det her heller. Dumt å bruke det hvis det ikke funker da. By the way.. svette hender glir mer enn tørre hender, ikkesant!? Talkium forhindrer svette. Muligens en liten effekt allikevel da.. UanZ, træler kan man leve med! Har man træler er man mann! :-) Hehe, neida:) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Har man træler er man mann! :-) Hehe, neida:) Med vennlig hilsen Skikkelig kar jeg da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulovlig Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Har man træler er man mann! :-) Hehe, neida:) Med vennlig hilsen Til og med jeg... mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.