woopiw Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 Jeg er ei jente på 16 år som går aktivt på langrenn...trener 6 gang i uka utn gymtimene å spiser hele tida. jeg er 160cm høy å 50 kg å 60 cm rundt midja. Jeg får høre stadig at jeg er "for tynn". men høres det slik ut for dere? Er 50 kg mye eller lite for meg? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 4. april 2001 Del Skrevet 4. april 2001 JEG synes at du har postet dette innlegget en gang for mye nå.. (sorry) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 woopiw. 6 treningsdager i uken og 16 år gml. tilsier at du er flink til å spise godt. Tren aldri når du er sulten og spis godt etter trening, slik at du fyller opp glycogenlagrene i muskulaturen igjen. For å få fremgang er dette helt nødvendig. I utgangspunkt er vekten din svært avhengig av din kroppsbygging.Er du karftig bygget er nok 50 kg. lavt, men er du fra naturens side spinkel, er det vel ikke så galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woopiw Skrevet 12. april 2001 Forfatter Del Skrevet 12. april 2001 woopiw. 6 treningsdager i uken og 16 år gml. tilsier at du er flink til å spise godt. Tren aldri når du er sulten og spis godt etter trening, slik at du fyller opp glycogenlagrene i muskulaturen igjen. For å få fremgang er dette helt nødvendig. I utgangspunkt er vekten din svært avhengig av din kroppsbygging.Er du karftig bygget er nok 50 kg. lavt, men er du fra naturens side spinkel, er det vel ikke så galt. Hva skjer om jeg ikke spiser etter trening eller trener på om mage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.