Gå til innhold

Å få venner på internett

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker_venner
Skrevet

Hei. Jeg skulle gjerne ha noen å kunne prate med. Helst noe sånn chatte-greier som ICQ eller MSN eller noe sånt. Men helst med noen voksne. Jeg er 27 år selv og derfor lite interessert i å snakke med tenåringer. Tenker egentlig mest på et vennskapelig forhold her.

Noen som vet hvor jeg kan finne en venn på den måten? Et eller annet fora som virker..

Videoannonse
Annonse
Gjest ønsket venner
Skrevet

jeg også ønsket venner på denne måten,men ble utrolig skuffet.

du har nok bedre hell enn meg.

Gjest ønsker_venner
Skrevet

jeg også ønsket venner på denne måten,men ble utrolig skuffet.

du har nok bedre hell enn meg.

Det er jeg ikke så sikker på..at jeg kommer til å få så mye hell altså. Men om du er interessert fortsatt kan du jo sende meg en epost :) [email protected]

Skrevet

Jeg har fått et par venninner gjennom blink og darkdate. Darkdate er nok ikke for alle, men blink derimot... Folk i alle aldre. Ellers har jeg også fått sikkert en 50 venner og bekjente gjennom irc, hvor jeg hang mye før i tiden.

Gjest ønsket venner
Skrevet

Det er jeg ikke så sikker på..at jeg kommer til å få så mye hell altså. Men om du er interessert fortsatt kan du jo sende meg en epost :) [email protected]

ok:)

skriver til deg i morgen

ensomvandrer
Skrevet

Jeg har fått et par venninner gjennom blink og darkdate. Darkdate er nok ikke for alle, men blink derimot... Folk i alle aldre. Ellers har jeg også fått sikkert en 50 venner og bekjente gjennom irc, hvor jeg hang mye før i tiden.

Rart med IRC, synes det var mye lettere å treffe folk der før i "gamle dager". Da var liksom alle på IRC fikk jeg inntrykk av. Da fikk jeg også mange venner der. De få gangene jeg har prøvd det senere årene har det vært helt umulig å få noe kontakt med folk der..

Gjest ønsket venner
Skrevet

Rart med IRC, synes det var mye lettere å treffe folk der før i "gamle dager". Da var liksom alle på IRC fikk jeg inntrykk av. Da fikk jeg også mange venner der. De få gangene jeg har prøvd det senere årene har det vært helt umulig å få noe kontakt med folk der..

er du våken ennå,du også?

Gjest ønsket venner
Skrevet

har en god følelse på at det ordner seg med både venner og kjæreste for deg:)

ha det godt!

Skrevet

Ja nei jeg synes heller ikke det er helt det samme. Slutta med det for flere år siden. Men tenkte bare det var fordi de fleste andre jeg chatta med der ikke er der lenger. Og det er "stress" å begynne å danne nye bekjentskaper. Men typen min (som jeg forøvrig møtte gjennom irc for 10 år siden) henger der ennå, og en del av vennene hans :)

Men han er der helst bare for å "jatte med gjengen". Ikke for å treffe nye venner, som trådstarter var ute etter. Men det burde vel være mulig det også?

Gjest ønsket venner
Skrevet

hei! jeg må dessverre trekke meg.(krysser fingrene for deg)

ser du har fått mange nyttige adresser.

ha en fin dag!

Gjest Sannsynligvis!
Skrevet

hei! jeg må dessverre trekke meg.(krysser fingrene for deg)

ser du har fått mange nyttige adresser.

ha en fin dag!

Har en fugl hvisket deg i øret hvem trådstarteren er?

humre ;-)

Gjest ønsket venner
Skrevet

Har en fugl hvisket deg i øret hvem trådstarteren er?

humre ;-)

nei, ingen fugl her:)

kjenner du trådstarter?

Gjest ønsker_venner
Skrevet

nei, ingen fugl her:)

kjenner du trådstarter?

det tror jeg med ganske stor sikkerhet ikke han gjør, sikkert bare en gjøk som håpet på litt "minidrama".

tror nok ingen her "kjenner" meg. har nesten ikke lagt inn innlegg her.

Gjest ønsker venner
Skrevet

det tror jeg med ganske stor sikkerhet ikke han gjør, sikkert bare en gjøk som håpet på litt "minidrama".

har du fått noen respons,da?

unnskyld at jeg trekte meg,jeg kan ikke fortelle hvorfor.

kanskje jeg sender en mail til deg siden en gang

Gjest ønsket venner
Skrevet

sjekk: http://www.moteplassen.com

den så ganske bra ut,kanskje du kan prøve lykken der?

Gjest ønsker_venner (med underscore)
Skrevet

har du fått noen respons,da?

unnskyld at jeg trekte meg,jeg kan ikke fortelle hvorfor.

kanskje jeg sender en mail til deg siden en gang

...ønskeR? her skal man holde tunga rett for å holde kontrollen på hvem som er hvem..

joda, det er greit og fint. MEN! ble noe inni hampende nysjerrig på hvorfor! hørtes utrolig mystisk ut. hvis du ikke vil si det her, det er ikke noen sjanse for at du kunne bare eposte meg to ord om forklaringen? trenger ikke svare eller noe.

Gjest ønsket venner
Skrevet

...ønskeR? her skal man holde tunga rett for å holde kontrollen på hvem som er hvem..

joda, det er greit og fint. MEN! ble noe inni hampende nysjerrig på hvorfor! hørtes utrolig mystisk ut. hvis du ikke vil si det her, det er ikke noen sjanse for at du kunne bare eposte meg to ord om forklaringen? trenger ikke svare eller noe.

kan dessverre ikke fortelle grunnen.det er for personlig.

og det med sign.var bare skriveleif.

skriver kanskje siden.

du hadde allerede fått kontakt med ei dame,hørte jeg.hun syntes du var en hyggelig fyr.

Gjest ønsket venner
Skrevet

hvis du ble forvirret i sted,se tråd "singel/lei"3/8.jeg burde ikke sagt det.

jeg så dere annonserte begge to samme kveld og tipset henne om deg,tenkte at dere kanskje kunne skrives.

jeg kjenner ikke henne.det eneste jeg vet,er det som står der,i tråden.

det var ikke min mening å forvirre.

Gjest ønsket venner
Skrevet

hva tenker du nå?

Gjest ønsket venner
Skrevet

jeg er nok helt håpløs på det med å få venner..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...