Gå til innhold

Å få venner på internett

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker_venner
Skrevet

kan dessverre ikke fortelle grunnen.det er for personlig.

og det med sign.var bare skriveleif.

skriver kanskje siden.

du hadde allerede fått kontakt med ei dame,hørte jeg.hun syntes du var en hyggelig fyr.

nå ble jeg utrolig nysjerrig på den grunnen...

har jeg kontakt med en annen dame? hjelpes, som du vet hva jeg driver med da! noen få som svart men jeg tror det er fra finnenvenn.no, og både de og jeg har svart kun som "venn".

Videoannonse
Annonse
Gjest ønsket venner
Skrevet

nå ble jeg utrolig nysjerrig på den grunnen...

har jeg kontakt med en annen dame? hjelpes, som du vet hva jeg driver med da! noen få som svart men jeg tror det er fra finnenvenn.no, og både de og jeg har svart kun som "venn".

du hadde lagt ut samme mailadresse både som "ønsker_ venner" OG ensomvandrer.se trådene dine.

visste ikke helt om jeg skulle tørre å skrive med noen pga sjalu samboer,men jeg sendte deg en mail.

svarer du,eller...

Gjest ønsker_venner
Skrevet

kan dessverre ikke fortelle grunnen.det er for personlig.

og det med sign.var bare skriveleif.

skriver kanskje siden.

du hadde allerede fått kontakt med ei dame,hørte jeg.hun syntes du var en hyggelig fyr.

hmm..vanskelig å finne tråden, men fant den til slutt.

ja, jeg fikk kontakt med ei ja. men hun er 34, har unge og jeg er 27 uten unger. så det kan nok bli vanskelig å utvikle det til noe som helst. men jeg er veldig interessert i å få venner fortsatt.

Gjest ønsket venner
Skrevet

hmm..vanskelig å finne tråden, men fant den til slutt.

ja, jeg fikk kontakt med ei ja. men hun er 34, har unge og jeg er 27 uten unger. så det kan nok bli vanskelig å utvikle det til noe som helst. men jeg er veldig interessert i å få venner fortsatt.

du søker mest venner som er like gamle som deg også da,kanskje?

Gjest ønsker_venner
Skrevet

du søker mest venner som er like gamle som deg også da,kanskje?

Hei. Neida, bevares. Var egentlig ikke alderen eller noe. Men jeg fikk litt følelsen av at hun egentlig primært ønsket en kjæreste. Men det kan godt hende vi finner tonen som venner..

ensomvandrer
Skrevet

du hadde lagt ut samme mailadresse både som "ønsker_ venner" OG ensomvandrer.se trådene dine.

visste ikke helt om jeg skulle tørre å skrive med noen pga sjalu samboer,men jeg sendte deg en mail.

svarer du,eller...

hei, skal svare!

ja, jeg hadde to tråder ja. du er på for mange forum:) men den kjæreste-tråden var faktisk ikke egentlig for å skaffe meg kjæreste. det var egentlig fordi jeg er litt nysjerrig på om folk får sånne ting til å funke og at som jeg mistenker tror det ikke helt funker når de skal ha så mye penger for det.

Gjest ønsket venner
Skrevet

Hei. Neida, bevares. Var egentlig ikke alderen eller noe. Men jeg fikk litt følelsen av at hun egentlig primært ønsket en kjæreste. Men det kan godt hende vi finner tonen som venner..

fikk du mailen fra meg(heaven)

Gjest ønsker_venner
Skrevet

fikk du mailen fra meg(heaven)

ja, svar der heller nå :)

Gjest mann 31,savner også venner
Skrevet

hei!

jeg er også ute etter venner.

kanskje vi kunne funnet blitt kjent?

Gjest mann 31,savner også venner
Skrevet

rettelse:det skulle selvfølgelig stå:kunnet(ikke funnet)

Gjest venneløs
Skrevet

hei!

jeg er også ute etter venner.

kanskje vi kunne funnet blitt kjent?

Ja, ok. Men gjør bare klart at jeg er helt hetrofil og ønsker ikke å bli venn med deg om du er homofil.

Du kan sende meg en epost på [email protected].

Skrevet

Ja, ok. Men gjør bare klart at jeg er helt hetrofil og ønsker ikke å bli venn med deg om du er homofil.

Du kan sende meg en epost på [email protected].

Hvis det er denne måten du møter potensielle nye venner på så er det kanskje ikke så rart du er venneløs...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...