Gå til innhold

Søkfunksjonen


Gjest Tatjana

Anbefalte innlegg

Gjest Tatjana

Jeg prøver å søke i forum, forfattersøk, men jeg får det ikke til å funke. Tok et kontrollsøk, men fant ikke innlegg jeg VET at ligger der. Ja, jeg fjernet haken i boksen for innlegg som bare har svar fra fagpersoner. Men i søket fikk jeg bare opp gamle innlegg, og ikke de nye som jeg har sett med mine egne øyne! Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, redaktør

Hei Tatjana !

Det er fint om du kan gi meg link til innlegget du søker etter slik at jeg kan sjekke hva som er feil.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Hei Tatjana !

Det fungerer greitt når jeg søker på Tascha, velger "Forfattersøk" og fjerner haken for innlegg med svar fra Doktor Onlines helsepersonell....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Hei Tatjana !

Det fungerer greitt når jeg søker på Tascha, velger "Forfattersøk" og fjerner haken for innlegg med svar fra Doktor Onlines helsepersonell....

Vennlig hilsen

Takk for svar. Ja, nå fungerte det for meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...