Gå til innhold

merkelapp til bilskilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse lappene med årstallet som man skal klistre på bilskiltet, i år røde tror jeg(?).. Hvor får man tak i dem? Jada jeg vet de kommer i posten..Men da jeg fikk dem la jeg dem på et veldig lurt sted..så lurt at nå finner jeg dem ikke igjen.

link? hm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok på biltilsynet og be om nye:)

Skrevet

Du må nok på biltilsynet og be om nye:)

statens vegvesen?

Gjest meg: et surrehue :)
Skrevet

Må le litt...har nemmelig akkurat rotet hele huset rundt etter disse selv :)

Gikk gjennom alt av papirer og fikk sortert og ryddet alt i samme slengen...til sisst fant jeg dem i den ene av de to veskene mine som hang på kjøkkenet!!!

De er foresten gule i år - de var røde i fjor - og nye kan fås på biltilsynet tror jeg.

Good luck ;)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Du får nye på biltilsynet. Vi måtte også be om nye, vi hadde også lagt de på et lurt sted.

Men noen dager etter at vi fikk de nye i posten, dukket de andre opp fra intet.

Skrevet

Må le litt...har nemmelig akkurat rotet hele huset rundt etter disse selv :)

Gikk gjennom alt av papirer og fikk sortert og ryddet alt i samme slengen...til sisst fant jeg dem i den ene av de to veskene mine som hang på kjøkkenet!!!

De er foresten gule i år - de var røde i fjor - og nye kan fås på biltilsynet tror jeg.

Good luck ;)

jeg er så glad det ikke bare er meg! jeg har vrengt 4 vesker og en stue samt et halvt kjøkkenskap pga disse forbannade klistermerkene.

men jeg har mailet statensvegvesen nå.. for det er da vitterlig dem, ikke biltilsynet? sant?

http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1150553718272&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel

Skrevet

Du får nye på biltilsynet. Vi måtte også be om nye, vi hadde også lagt de på et lurt sted.

Men noen dager etter at vi fikk de nye i posten, dukket de andre opp fra intet.

jeg har strikkekurven min igjen, jeg banner på at de ligger der!

Gjest meg: et surrehue :)
Skrevet

jeg er så glad det ikke bare er meg! jeg har vrengt 4 vesker og en stue samt et halvt kjøkkenskap pga disse forbannade klistermerkene.

men jeg har mailet statensvegvesen nå.. for det er da vitterlig dem, ikke biltilsynet? sant?

http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?cid=1150553718272&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel

Ser slik ut. Håper det ordner seg og uten at det koster deg skjorta.

(Når en ser hvor mye de tar betalt for en dags forsinkelse på vegavgift, license osv. så er det ikke umulig at de robber deg)

*ler*

Skrevet

Ser slik ut. Håper det ordner seg og uten at det koster deg skjorta.

(Når en ser hvor mye de tar betalt for en dags forsinkelse på vegavgift, license osv. så er det ikke umulig at de robber deg)

*ler*

men det er da så forbanna unødvendig at de på død og liv skal sende ut disse FORBANNADE klistermerkene 2 MÅNEDER før man skal bruke dem. De BURDE jo VITE at jeg ikke klarer å holde orden på slike ting

*tordner*

Skrevet

Statens vegvesen, biltilsynet... en og samme sak;)

Da jeg jobbet der, fikk vi daglig sånne telefoner, opp til flere hundre pr dag, så du er nok ikke den eneste...

Men husk nå å lim dem på, og ikke ha dem i hanskerommet! Det er der de fleste har dem til skilta blir klippt nemlig;)

Skrevet

men det er da så forbanna unødvendig at de på død og liv skal sende ut disse FORBANNADE klistermerkene 2 MÅNEDER før man skal bruke dem. De BURDE jo VITE at jeg ikke klarer å holde orden på slike ting

*tordner*

Hanskerommet, jeg sier hanskerommet:) har du leta der?

Gjest soljenta_83
Skrevet

*tordner*

det er bare å klistre dem på med en gang man får dem da ;)

Skrevet

det er bare å klistre dem på med en gang man får dem da ;)

men du skjønner det lille venn at man gjør ikke det når man får dem 2 måneder FOR TIDLIG!

kan jeg ansette deg som personlig assistent? :-)

Skrevet

Hanskerommet, jeg sier hanskerommet:) har du leta der?

ja for faen!!!

*hveser & spruter flammer*

Skrevet

Statens vegvesen, biltilsynet... en og samme sak;)

Da jeg jobbet der, fikk vi daglig sånne telefoner, opp til flere hundre pr dag, så du er nok ikke den eneste...

Men husk nå å lim dem på, og ikke ha dem i hanskerommet! Det er der de fleste har dem til skilta blir klippt nemlig;)

jeg skal forsøke å huske det til neste år... argh!!!!

Gjest soljenta_83
Skrevet

men du skjønner det lille venn at man gjør ikke det når man får dem 2 måneder FOR TIDLIG!

kan jeg ansette deg som personlig assistent? :-)

Jeg gjorde det..hehe..

Kommer og klistrer for deg neste år ;)

Skrevet

Det er ingen som klipper skiltene dine så og si uansett om du har betalt, politiet har tilgang på Autosys (prog.vare til veivesenet) og om du ikke har gule oblater på, så står det der om du har betalt...

Skrevet

Det er ingen som klipper skiltene dine så og si uansett om du har betalt, politiet har tilgang på Autosys (prog.vare til veivesenet) og om du ikke har gule oblater på, så står det der om du har betalt...

hva med de som klipper først og sjekker etterpå...

!

Skrevet

Jeg gjorde det..hehe..

Kommer og klistrer for deg neste år ;)

vi har en avtale! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...