Gå til innhold

merkelapp til bilskilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva med de som klipper først og sjekker etterpå...

!

De gjør ikke det altså! Om de ser en bil med røde oblater før 15. august blir den sjekket. Tror ikke de blir klippeentusiaster med en gang etter det heller, men innen da bør du vel ha kommet deg til en trafikkstasjon i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men du skjønner det lille venn at man gjør ikke det når man får dem 2 måneder FOR TIDLIG!

kan jeg ansette deg som personlig assistent? :-)

Du får dem da ikke for tidlig, selv om de har romslig frist. Neste år når du får de, så klistre de på med en gang, da vet du hvor de er ;-)

Gjest hvorfor vente ?
Skrevet

Et tips til neste år, så fort de kommer i posten limer du dem på med en gang :)

Det gjør jeg.

Skrevet

Et tips til neste år, så fort de kommer i posten limer du dem på med en gang :)

Det gjør jeg.

ja.. noen har nevnt det ja

Skrevet

Jepp:)

jeg mailet dem!! og jeg får nye klistermerker i posten!!!

*danser*

Skrevet

Du får dem da ikke for tidlig, selv om de har romslig frist. Neste år når du får de, så klistre de på med en gang, da vet du hvor de er ;-)

2 MÅNEDER er FOR tidlig gemi!! de BURDE vite at jeg ikke kan holde styr på alt...

Men jeg har mailet dem i dag.. og jeg får nye i posten :)

*lykkelig*

Skrevet

2 MÅNEDER er FOR tidlig gemi!! de BURDE vite at jeg ikke kan holde styr på alt...

Men jeg har mailet dem i dag.. og jeg får nye i posten :)

*lykkelig*

Tullejente! Sett dem på bilen samme dagen som de kommer i posten neste år, så er du trygg på at det ikke blir rot. Verre er det ikke :)

Skrevet

jeg mailet dem!! og jeg får nye klistermerker i posten!!!

*danser*

De har så god erfaring med dette at:)

Bra du fikk nye iallefall:)

Skrevet

De har så god erfaring med dette at:)

Bra du fikk nye iallefall:)

jeg fikk dem i dag! uten noe mer mukk og pes fra hun damen der... utolig! jeg hadde ventet meg en hel tirade

Skrevet

De gjør ikke det altså! Om de ser en bil med røde oblater før 15. august blir den sjekket. Tror ikke de blir klippeentusiaster med en gang etter det heller, men innen da bør du vel ha kommet deg til en trafikkstasjon i nærheten?

etter 15 aug mener du. etter 15 er det gule som gjelder.

Skrevet

etter 15 aug mener du. etter 15 er det gule som gjelder.

det var det jeg mente, ja! *rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...