Gå til innhold

Reklamasjon på pass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I midten av juli var jeg på reise,. Politiet sa til meg da vi måtte gjennom passkontrollen på Gardermoen at jeg måtte reklamere på passet mitt, siden den laminerte siden med bilde og opplysninger har begynt å revne.

Er dette noe som jeg får dekket, eller må jeg ut med over 1000,- på nytt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor gammelt passet ditt er, og hvordan du har behandlet det...

Gjest Vera Wang
Skrevet

Du får det dekket, i hvertfall hvis det er nokså nytt.

Skrevet

Serien som ble laget i 2001 har veldig dårlig bildeside. Min falt av i fjor. Jeg sa da jeg skulle få et nytt at det var dårlig at jeg måtte betale full pris for et nytt når det strengt tatt ikke er min skyld. Men da bare lo de :)

Men det er veldig viktig at du skaffer deg et nytt, for i mange lang blir det krise om du skal reise inn eller ut med ødelagt pass!

mil1365380270
Skrevet

Fikk nytt pass og dekket utleggg til nødpass (ca. 1000,-), fordi 2001-serien faller fra hverandre. Ikke gi deg selv om de sier det ikke går.

Skrevet

Fikk nytt pass og dekket utleggg til nødpass (ca. 1000,-), fordi 2001-serien faller fra hverandre. Ikke gi deg selv om de sier det ikke går.

jeg var på politihuset i går, de dekker nytt pass, og jeg får samme utløpsdato som det forrige passet.. Heldigvis :-)

passet mitt går ut i mai 2012,

Skrevet

Serien som ble laget i 2001 har veldig dårlig bildeside. Min falt av i fjor. Jeg sa da jeg skulle få et nytt at det var dårlig at jeg måtte betale full pris for et nytt når det strengt tatt ikke er min skyld. Men da bare lo de :)

Men det er veldig viktig at du skaffer deg et nytt, for i mange lang blir det krise om du skal reise inn eller ut med ødelagt pass!

jeg fikk mitt i 2002, og de sa at de dekker nytt pass :-)

Skrevet

Du får det dekket, i hvertfall hvis det er nokså nytt.

ja jeg får det dekket heldigvis

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor gammelt passet ditt er, og hvordan du har behandlet det...

jeg har behandlet det varsomt :-)

jeg var på politihuset i går, og de dekker nytt pass..

Skrevet

jeg har behandlet det varsomt :-)

jeg var på politihuset i går, og de dekker nytt pass..

Bra:)

mil1365380270
Skrevet

jeg var på politihuset i går, de dekker nytt pass, og jeg får samme utløpsdato som det forrige passet.. Heldigvis :-)

passet mitt går ut i mai 2012,

Flink pike! ;-)

Skrevet

Flink pike! ;-)

:-D ja ikke sant :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...