Gå til innhold

"Greys Anatomi" - vises omigjen? (tv2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før ferien begynte jeg å følge med på denne serien og den så veldig bra ut! Jeg fikk med meg de to-tre første episodene før vi dro og når vi kom hjem igjen viste de episode 9 av 9 *sukk*

Noen som har peiling på om de kommer til å vise serien på nytt, siden de viste den første gang i fellesferien? Kommer det nye episoder?

Videoannonse
Annonse
Gjest surrehøne
Skrevet

da er vi flere som lurer.. jeg fikk heller ikke med meg episoden i går..

Vi venter på svar!!

Skrevet

da er vi flere som lurer.. jeg fikk heller ikke med meg episoden i går..

Vi venter på svar!!

Det er en serie det er lett å bli hekta på ;-)

Satser på at noen forbarmer seg over oss straks!

Gjest surrehøne
Skrevet

Hehehe.... sikkert og visst.

:-)

Men det var en utrolig bra serie.

Skrevet

Jeg leita tidligere i sommer om episodene gikk i reprise, men fant ikke noe.

I går kveld sa de at det var siste episode av den 1.sesongen, men at den 2. sesongen starter f.k. tirsdag igjen :).

Men somsagt, jeg har ikke sett at episodene har gått i reprise dessverre.

Skrevet

Jeg leita tidligere i sommer om episodene gikk i reprise, men fant ikke noe.

I går kveld sa de at det var siste episode av den 1.sesongen, men at den 2. sesongen starter f.k. tirsdag igjen :).

Men somsagt, jeg har ikke sett at episodene har gått i reprise dessverre.

Oh, det var iallefall _en_ god nyhet :-)

De kunne godt vist alle de ni første episodene - to hver kveld fram til tirsdag -!! ;-)

Snacky1365380698
Skrevet

Aner ikke om de sender de 9 episodene i reprise. De gjør de garantert, men når aner jeg ikke. Kommer nye episoder allerede neste tirsdag (sesong 2), så tviler på at de setter igang med reprisene helt enda.

Gjest surrehøne
Skrevet

Oh, det var iallefall _en_ god nyhet :-)

De kunne godt vist alle de ni første episodene - to hver kveld fram til tirsdag -!! ;-)

Helt enig..

Man nå har vi da noe å se fremtil på tirsdager.. ;-)

Skrevet

Aner ikke om de sender de 9 episodene i reprise. De gjør de garantert, men når aner jeg ikke. Kommer nye episoder allerede neste tirsdag (sesong 2), så tviler på at de setter igang med reprisene helt enda.

Flott at det kommer nye episoder så kjapt, men kunne vært kjekt å se de "gamle" først....

Skrevet

Helt enig..

Man nå har vi da noe å se fremtil på tirsdager.. ;-)

Jaaaaaa! Hærrrrlig :-)

Skrevet

Nå kan dere ha det så godt, dere som ikke har vett til å holde dere hjemme.

Jeg gir gladelig et levende resyme av gårsdagens episode, mot et klekkelig bidrag til WWF.

Skrevet

Nå kan dere ha det så godt, dere som ikke har vett til å holde dere hjemme.

Jeg gir gladelig et levende resyme av gårsdagens episode, mot et klekkelig bidrag til WWF.

Det var nummeret før jeg avbestilte Spaniaturen når jeg skjønte jeg kom til å gå glipp av så mange episoder! Unger og gubbe trua med å reise alene, så jeg gav meg tilslutt *sukk*

Forresten så jeg episoden igår, men ikke de foregående...

Holder det at jeg koser ekstra mye med kattene mine?

Skrevet

Det var nummeret før jeg avbestilte Spaniaturen når jeg skjønte jeg kom til å gå glipp av så mange episoder! Unger og gubbe trua med å reise alene, så jeg gav meg tilslutt *sukk*

Forresten så jeg episoden igår, men ikke de foregående...

Holder det at jeg koser ekstra mye med kattene mine?

Hvis du så den i går, samt de første burde du vel være noenlunde oppdatert?

Da er det kanskje lettest hvis jeg svarer på noe du lurer på?

"Min" overlege har kjørt hun ene turnuskandidaten på smellen, etter et heftig nummer på sykehuset. Han har briller og er neger. Råsexy. Hun skal ta abort og har bestilt time.

Meredtihs mor har Alzheimer og bor på et hjem. Hun har noen klare øyeblikk.

Izzy hadde en vond barndom, men har gjenopptatt kontakten med sin mor etter å ha møtt en synsk pasient som kalte henne morens kjælenavn på henne.

Izzy er hun som finansierte studiene som modell,hun som bor sammen med Meredith og han med syfilis.

Gjest surrehøne
Skrevet

"Min" overlege har kjørt hun ene turnuskandidaten på smellen, etter et heftig nummer på sykehuset. Han har briller og er neger. Råsexy. Hun skal ta abort og har bestilt time.

Izzy hadde en vond barndom, men har gjenopptatt kontakten med sin mor etter å ha møtt en synsk pasient som kalte henne morens kjælenavn på henne.

Izzy er hun som finansierte studiene som modell,hun som bor sammen med Meredith og han med syfilis.

Du er en superduper..

Hvor mye skulle du ha.. he he he....

Tusen takk ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg aner ikke om de kommer i reprise, men måtte bare si at jeg liker også serien!

Jeg elsker slike sykehus-serier, da tar jeg plass i godstolen.

Til og med sambo rigger seg til på tirsdagskveldene og ser på, og det er ikke ofte han følger med på noe!

Skrevet

Takk skal du ha :-)

Da er jeg ikke så langt etter allikevel. Det meste av dette fikk jeg med meg igår!

Skrevet

Jeg aner ikke om de kommer i reprise, men måtte bare si at jeg liker også serien!

Jeg elsker slike sykehus-serier, da tar jeg plass i godstolen.

Til og med sambo rigger seg til på tirsdagskveldene og ser på, og det er ikke ofte han følger med på noe!

Akutten har jeg aldri fulgt med på og det er sikkert like bra. Hadde nok bare blitt hekta ;-)

Jeg har planer om å få mannen her i huset til å følge med fra fk. tirsdag! Han likte forøvrig "Frustrerte fruer" nesten like godt som meg :-)

Gjest surrehøne/TV slave
Skrevet

Akutten har jeg aldri fulgt med på og det er sikkert like bra. Hadde nok bare blitt hekta ;-)

Jeg har planer om å få mannen her i huset til å følge med fra fk. tirsdag! Han likte forøvrig "Frustrerte fruer" nesten like godt som meg :-)

Flaut... men jeg må ha med meg akutten på mandager også. Frustrerte fruer på tirsdager. Og nå Greys Anatomi...

Dette er ikke bra. Men er alenemamma og sitter hjemme på kveldene uansett.

Skrevet

Flaut... men jeg må ha med meg akutten på mandager også. Frustrerte fruer på tirsdager. Og nå Greys Anatomi...

Det blir stort sett TV-titting på kveldene her også, selv om jeg har en mann i huset ;-)

Hjernen går på høygir dagen lang, så da er det deilig å synke sammen foran TV'n og la hjernen gå på lavgir ;-)

Skrevet

Det blir stort sett TV-titting på kveldene her også, selv om jeg har en mann i huset ;-)

Hjernen går på høygir dagen lang, så da er det deilig å synke sammen foran TV'n og la hjernen gå på lavgir ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...