Soria Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg har sett at de sender reprisene på tv2 zebra 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Det blir stort sett TV-titting på kveldene her også, selv om jeg har en mann i huset ;-) Hjernen går på høygir dagen lang, så da er det deilig å synke sammen foran TV'n og la hjernen gå på lavgir ;-) Godt å høre det ikke bare er meg.. Men hadde jeg hatt gubbe i huset, så hadde jeg gjort det samme da også hehe.. ;-) 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg har sett at de sender reprisene på tv2 zebra Vet du hvilke dager da???? 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 På lørdager Fikk du med deg det Togli? Reprise på lørdager på tv2 zebra 0 Siter
Babette Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Takk skal du ha :-) Da er jeg ikke så langt etter allikevel. Det meste av dette fikk jeg med meg igår! En ren glede! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Jeg har sett at de sender reprisene på tv2 zebra Sjekka det nå, men ser ut som de ligger bare en ukes tid etter? Ser at siste episode (9)sendes i reprise på lørdag. Jeg mangler episode 3-8 *vræææl* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Godt å høre det ikke bare er meg.. Men hadde jeg hatt gubbe i huset, så hadde jeg gjort det samme da også hehe.. ;-) ;-) 0 Siter
Gjest surrehøne Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 ;-) Vi får begynne på nytt og få med oss hver episode fra tirsdag av. Nå er det natti natti her. ;-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Episodene som har gått på tirsdagene er blitt sendt i reprise på TV2Zebra lørdagen etter. Så det blir nok ikke noe mer reprise av de 9 første seriene. Sesong 2 starter til tirsdag, og i sesong 2 er det 27 episoder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Vi får begynne på nytt og få med oss hver episode fra tirsdag av. Nå er det natti natti her. ;-) Ja, banna bein!! Natti, natti :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Episodene som har gått på tirsdagene er blitt sendt i reprise på TV2Zebra lørdagen etter. Så det blir nok ikke noe mer reprise av de 9 første seriene. Sesong 2 starter til tirsdag, og i sesong 2 er det 27 episoder. Wow, 27 episoder *glede seg* 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 Wow, 27 episoder *glede seg* Jepp, du er ikke alene om det. Jeg satt klistret til skjermen her på fredagskvelden, så på episode 5-8. Var på ferie så jeg hadde satt på innspilling. 0 Siter
Incubo Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 er å laste ned på pcn din..så ser du alle før sesong 2 kommer;) De ligger jo på nettet overalt..så er bare å laste ned! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jepp, du er ikke alene om det. Jeg satt klistret til skjermen her på fredagskvelden, så på episode 5-8. Var på ferie så jeg hadde satt på innspilling. Her var det så mye tordenvær at vi ikke våget å la tv og videospiller stå på når vi var bortreist... Heldige du :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 er å laste ned på pcn din..så ser du alle før sesong 2 kommer;) De ligger jo på nettet overalt..så er bare å laste ned! Problemet er at jeg er døv og når man laster ned på nettet som kommer ikke filmene i tekstede utgaver *sukk* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 er å laste ned på pcn din..så ser du alle før sesong 2 kommer;) De ligger jo på nettet overalt..så er bare å laste ned! Problemet er at jeg er døv og når man laster ned på nettet så kommer ikke filmene i tekstede utgaver *sukk* 0 Siter
Incubo Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Problemet er at jeg er døv og når man laster ned på nettet så kommer ikke filmene i tekstede utgaver *sukk* Ah..da så:/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.