lonelywatersoul Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Jeg sliter med beinhinnebetennelse og prøver derfor å tøye ekstra mye, men i det siste har jeg gitt opp litt for samme hvor mye jeg tøyer så hjelper det ikke. Er det mulig at det er pga at jeg får i meg for lite vitaminer ol av noe slag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 l.w.s. En god regel som pleier å fungere er å trene de deler av kroppen som ikke belaster de vonde stedene. Får du vondt at løpe,hoppe sov.,prøv deg på sykkel, ski, svømming osv. Hvis du har et greit, sunt kosthold,skal det mye til at du mangler ting som gjør deg disponert for beinhinnebetennelser. Er du i tvil og kanskje hvis du spesielt ikke føler deg helt i slag, kan det jo være en ide å ta en legesjekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.