Gyda Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Åh - dette var tråd til å bli sulten av! Her sitter jeg på jobben og skal jobbe overtid lenge. Alt jeg har er tørre, grove knekkebrød og vannmelon ... Hmm. Kanskje jeg skal ringe og bestille meg overtidsmat? Jeg får jo dekka for inntil 138 kroner. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Åh - dette var tråd til å bli sulten av! Her sitter jeg på jobben og skal jobbe overtid lenge. Alt jeg har er tørre, grove knekkebrød og vannmelon ... Hmm. Kanskje jeg skal ringe og bestille meg overtidsmat? Jeg får jo dekka for inntil 138 kroner. Klart du er skrubbsulten, den liflige duften fra woken min har sivet ut mellom tastene dine. Så sett i gang og bestill overtidsmaten din. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Lasange m/ baguetter. Kyllingsalat Hjemmelaget pizza Spaggetthi og kjøttdeig Stekt kyllingfileet m/ pommes frites og saus. Laskefileet. Legg de i folie, m/ purreløk, champiningong, og press sitron over. Ev sitronpepper. M/ poterer og rømme eller Holandaisesaus. Bon apetit:) Hadde jeg kommet på lasagne litt tidligere så hadde det blitt det! Men det ble hjemmelaget pizza, den står i ovnen nå og elsklingen står i dusjen. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Du vil lage skikkelig middag til ham, men gidder ikke gjøre noe? Ehh? Mat lager seg ikke sjøl da. Jeg endte opp med hjemmelaget pizza og har syklet til butikken og handlet til og med. Det tar lang tid å lage det så du skal jaggu ikke komme her og si at jeg ikke gidder gjøre noe altså. Nå står pizzaen i ovnen og kjæresten i dusjen og han gleder seg til min hjemmelagde pizza! Så det så. ) 0 Siter
org Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Grandiosa til oss voksne, og pølser i hjemmelagde brød (pizzadeig tvinnet rundt pølsene). Enkelt og greit. Flott det, for kjøkkenvasken har gått tett, og det har vært et snabla styr med den! Plumbo gjorde det hele verre, så nå er avløpsrens anskaffet og brukt, så lar vi det stå natten over, før vi etterspyler med vaaaarmt vann i morra. (Men det var vel heller ikke dette du lurte på). Frossen pizza og pølser og brød!*S* 0 Siter
leda Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Tortellini med tomatsaus (laget av tomater fra egen have) og parmesan. Og et glass rødvin 0 Siter
Gjest tratr Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg endte opp med hjemmelaget pizza og har syklet til butikken og handlet til og med. Det tar lang tid å lage det så du skal jaggu ikke komme her og si at jeg ikke gidder gjøre noe altså. Nå står pizzaen i ovnen og kjæresten i dusjen og han gleder seg til min hjemmelagde pizza! Så det så. ) Hvorfor i alle dager er ikke du i dusjen med ham?? 0 Siter
Dory Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Veldig godt - og veldig enkelt...kok ris, hvis du har riskoker så bruker du den. Ta en grillet kylling og del opp i småbiter, skjær gulrøtter i skiver og ta en neve sukkererter + en boks med mais. Når risen begynner å bli ferdig putter du alle de andre ingrediensene opp i kjelen. La de dampe med og rør til slutt rundt i gryta. Kan serveres med soyasaus, søt chilisaus eller bernaissaus for den sak skyld. Ikke noe avansert - men det smaker digg og går unna på null time:-) Dette hadde jeg i går....i dag blir det wok. Nam, hørtes godt ut! *Notere flittig* 0 Siter
Gyda Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Klart du er skrubbsulten, den liflige duften fra woken min har sivet ut mellom tastene dine. Så sett i gang og bestill overtidsmaten din. Og det har jeg gjort! Jeg har bestilt og fortært fortreffelig thaimat. Og det er ikke sikkert det smakte så langt fra wokmaten din heller. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Og det har jeg gjort! Jeg har bestilt og fortært fortreffelig thaimat. Og det er ikke sikkert det smakte så langt fra wokmaten din heller. ) Det tar jeg som et kompliment, siden jeg elsker maten på tairestauranten "et sted nær meg". 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Hadde jeg kommet på lasagne litt tidligere så hadde det blitt det! Men det ble hjemmelaget pizza, den står i ovnen nå og elsklingen står i dusjen. ) La han nå spise maten før du fortærer den nydusjede elsklingen din ;-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Pasta m/kjøttsaus, laget med karbonadedeig, gulrøtter, paprika, squash, løk, hvitløk og hakkede tomater på boks, blandet med litt tomatpuré. Revet parmesanost over. Mmm 0 Siter
bouenas Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 *Knegg* Ikke helt utenkelig nei... *Rødme* Skal sykle bort på Mega og se hva jeg finner, de pleier jo å ha et rikt utvalg av det meste. ) Synes bare jeg ser det for meg: Du syklet til og fra butikken, kjøpte pizza - swisj i ovnen. Han i dusjen. Masse gode middagstips her - du sykler tilbake til Mega ørten ganger.. Pust pez Når han kommer ut av dusjen har du et utall herlige middagsretter klar til ham, linet opp på hele kjøkkendisken! Men før han får smake - bare _må_ du forsyne deg av hannes *kremt* nydusjede godsaker først ;-) Hehe, så det altså for meg, og bare måtte skrive det;) Håper dere koste dere iallefall!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Er litt sent ute, men i dag hadde vi kjøttkaker i brun saus med poteter og kålstuing til. Nam, nam. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 Hvorfor i alle dager er ikke du i dusjen med ham?? *Flirer* Jeg var nydusjet like før han kom inn gjennom døra og - tro meg! - akkurat da var en dusj akkurat det han trengte, ikke et knull. ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2006 Forfatter Skrevet 10. august 2006 La han nå spise maten før du fortærer den nydusjede elsklingen din ;-) Han skal fortæres til kvelds! ) Men først skal han få gjøre klar bilen og div. annet til vi skal ut på en tur og gjøre noe kjempespennende i morgen kveld! Men jeg kan ikke si hva for da er det en viss fare for at noen vil finne ut hvem vi er faktisk... *Hehe* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Han skal fortæres til kvelds! ) Men først skal han få gjøre klar bilen og div. annet til vi skal ut på en tur og gjøre noe kjempespennende i morgen kveld! Men jeg kan ikke si hva for da er det en viss fare for at noen vil finne ut hvem vi er faktisk... *Hehe* Det der hørtes veldig mystisk ut :-) Men kos dere! 0 Siter
muriel Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Litt sein, jeg også,men her er et tips som er nammenam: Stekt ris med kylling og reker! Vi har som regel grillet kylling med ris ++ den ene dagen. Lager rikelig. Dagen etter steker jeg risen i olje, og fyller på med finstrimlet purre, kyllingrester, stekte eggestrimler, frossengrønt (brukker erter og gulrotterninger) og til slutt, når alt er varmt, legger jeg reker på toppen og lar det stå fem minutter under lokk. Sååååå godt ) 0 Siter
org Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Han skal fortæres til kvelds! ) Men først skal han få gjøre klar bilen og div. annet til vi skal ut på en tur og gjøre noe kjempespennende i morgen kveld! Men jeg kan ikke si hva for da er det en viss fare for at noen vil finne ut hvem vi er faktisk... *Hehe* Får vi vite det etterpå, da? *surmuler litt, sparker i tastene* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.