mariaflyfly Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Treigt svar, men vi hadde makaroni og ost med kalkunpølsebiter oppi Lillemann hadde bestilt det, siden faren min kom på middag, de har visst samme smak de to. Lagde en salat ved siden av der jeg dynga oppi det jeg hadde for hånden - avocado, fetaost, cherrytomater, bacon. Kjempegodt I dag aner jeg ikke hva vi skal ha, så nå skal jeg saumfare tråden din etter tips 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Får vi vite det etterpå, da? *surmuler litt, sparker i tastene* Niks. ) 0 Siter
org Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Niks. ) Nei vel, da. Nå spekulerer jeg, altså! *tenke, tenke* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Nei vel, da. Nå spekulerer jeg, altså! *tenke, tenke* *Haha* Nå er vi hjemme igjen og det gikk ikke helt som vi hadde håpet, men det tar vi med godt humør og ser fremover til neste gang! ;o) 0 Siter
dolores83 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 "Kjære, jeg har laget noe kjempegodt til middag i dag!" ... men nå må jeg forte meg på jobb ... I dag blir det "litt" bedre middag enn en yoghurt: Først salat med spekeskinke, appelsin, fenikkel, parmesan og valnøtter. Hovedretten blir biff (til samboer'n, jeg er veggis), urtebakte potetbåter og saus. Tenkte jeg skulle overraske min kjære, for han har hatt en laaaang dag på jobb i dag. 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har vært litt prektig og kokt ordentlig lapskaus fra grunnen av. Man skal visst det om høsten når rotgrønnsakene er på det beste...*s* 0 Siter
org Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 *Haha* Nå er vi hjemme igjen og det gikk ikke helt som vi hadde håpet, men det tar vi med godt humør og ser fremover til neste gang! ;o) Neste gang? Trodde dere hadde giftet dere, jeg. Men da hadde du neppe snakket om neste gang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Neste gang? Trodde dere hadde giftet dere, jeg. Men da hadde du neppe snakket om neste gang. *hahahaha* Nei, ikke noe giftermål her gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.