Gå til innhold

Hva har dere til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treigt svar, men vi hadde makaroni og ost med kalkunpølsebiter oppi Lillemann hadde bestilt det, siden faren min kom på middag, de har visst samme smak de to. ;)

Lagde en salat ved siden av der jeg dynga oppi det jeg hadde for hånden - avocado, fetaost, cherrytomater, bacon. Kjempegodt :)

I dag aner jeg ikke hva vi skal ha, så nå skal jeg saumfare tråden din etter tips :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

13

• ostepop1365380989

5

• org

4

• nanna

4

Skrevet

Får vi vite det etterpå, da?

*surmuler litt, sparker i tastene*

Niks. :o)

Skrevet

Niks. :o)

Nei vel, da.

Nå spekulerer jeg, altså! *tenke, tenke*

Skrevet

Nei vel, da.

Nå spekulerer jeg, altså! *tenke, tenke*

*Haha* Nå er vi hjemme igjen og det gikk ikke helt som vi hadde håpet, men det tar vi med godt humør og ser fremover til neste gang! ;o)

Skrevet

"Kjære, jeg har laget noe kjempegodt til middag i dag!" :D

... men nå må jeg forte meg på jobb ... :(

I dag blir det "litt" bedre middag enn en yoghurt: Først salat med spekeskinke, appelsin, fenikkel, parmesan og valnøtter. Hovedretten blir biff (til samboer'n, jeg er veggis), urtebakte potetbåter og saus.

Tenkte jeg skulle overraske min kjære, for han har hatt en laaaang dag på jobb i dag.

Skrevet

Jeg har vært litt prektig og kokt ordentlig lapskaus fra grunnen av. Man skal visst det om høsten når rotgrønnsakene er på det beste...*s*

Skrevet

*Haha* Nå er vi hjemme igjen og det gikk ikke helt som vi hadde håpet, men det tar vi med godt humør og ser fremover til neste gang! ;o)

Neste gang? Trodde dere hadde giftet dere, jeg. Men da hadde du neppe snakket om neste gang.

Skrevet

Neste gang? Trodde dere hadde giftet dere, jeg. Men da hadde du neppe snakket om neste gang.

*hahahaha* Nei, ikke noe giftermål her gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...