Gå til innhold

hvilken bok/bøker har du lest og er skuffet over?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Siden vi snakker om bra bøker her, kan vi jo også prate om de vi hadde forventninger til , men som sviktet.

Jeg leste Anne Holt "Sannheten bortenfor" og synes den var elendig.

Så har jeg ikke lest så mange andre bøker i sommer

hva er deres skuffelser?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

16

• Hawkwind

12

• flisa

7

• bugge -jenta

6

Skrevet

Erlend Loe - Fata om Finland.

Elsker vanligvis alt av Loe, men den boken har jeg lest i snart et og et halvt år uten å bli ferdig med den.

Skrevet

Jeg forsøkte meg på Herbjørg Wassmos "Flukten fra Frank". Den var kjedelig den! Jeg gav opp etter å ha lest ca 1/3.

Jeg hadde endel forventninger etter at jeg leste Tora-trilogien, og Dinas bok av samme forfatter for endel år siden.

Skrevet

karin fossum, gud for noen bøker hun skriver. den der med hun indiadamen.. herregud for nøe træl

Skrevet

karin fossum, gud for noen bøker hun skriver. den der med hun indiadamen.. herregud for nøe træl

Enig! Jeg har lest en del av Karin Fossum. Ikke så bra...

Unni Lindell derimot..:)) *Klappe*

Gjest Aviaana
Skrevet

Enig! Jeg har lest en del av Karin Fossum. Ikke så bra...

Unni Lindell derimot..:)) *Klappe*

Synes de første bøkene hennes er bra, men resten synes jeg er i samme stil som de andre. Den siste boka hennes "orkestergraven" synes jeg var en stor skuffelse.

Skrevet

Wuthering Heights av Emily Bronte.

Regnet som klassiker i litteraturhistorien - men fy pokkern for noe søl.

Såpeopera i bokform, med dertilhørende stort antall klisjeer og virkelighetsfjerne intriger.

Men selvsagt, liker man Glamour og den slags er nok boken et must.

Skrevet

Gammel historie -men jeg kommer ikke over "Likene i Gorkij-parken" Rææææva.

Jeg syns også at Maskeblomstfamiline var RÆVA og ikke minst........ Alkymisten.

Mulig jeg er for underholdningssyk

Skrevet

Enig

Skrevet

Kom på at jeg ENDA ikke har kommet meg gjemmom midten av Halvbroren og Beatles, tror ikke jeg har så mye til overs for Lars Saabye Christensen...

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Å, så oppskrytt! Syntes bare den var tung og kjedelig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kom på at jeg ENDA ikke har kommet meg gjemmom midten av Halvbroren og Beatles, tror ikke jeg har så mye til overs for Lars Saabye Christensen...

Hehe, se innlegget mitt over. Jeg truet meg gjennom hele mursteinen på trass!

Skrevet

"Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Å, så oppskrytt! Syntes bare den var tung og kjedelig.

HELT enig! Den ble jeg faktisk aldri ferdig med, og jeg er en ordentlig lesehest. Det er ikke ofte jeg gir opp en bok.

Jøss, visste ikke at det var flere som ikke likte den!

Gjest Princess Peach
Skrevet

HELT enig! Den ble jeg faktisk aldri ferdig med, og jeg er en ordentlig lesehest. Det er ikke ofte jeg gir opp en bok.

Jøss, visste ikke at det var flere som ikke likte den!

Synes det meste av Christensen er kjedelig. Iallfall de bøkene jeg har lest. Beatles, Bly, Halvbroren og Herman. Ikke noe for meg. :)

Skrevet

Synes det meste av Christensen er kjedelig. Iallfall de bøkene jeg har lest. Beatles, Bly, Halvbroren og Herman. Ikke noe for meg. :)

Jeg likte faktisk herman og Beatles, men ikke de nyere greiene hans.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg likte faktisk herman og Beatles, men ikke de nyere greiene hans.

Egentlig ganske rart at jeg har lest alle disse bøkene av ham når jeg ikke liker dem. :)

Skrevet

Egentlig ganske rart at jeg har lest alle disse bøkene av ham når jeg ikke liker dem. :)

Man "skal" liksom like dem....

Skrevet

Det er nok noe med hva "alle andre " har lest og skryter av?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er nok noe med hva "alle andre " har lest og skryter av?

Ja, må jo se hva alt oppstyret er for. :)

Skrevet

Enig! Jeg klarte aldri å lese den ferdig...

Så den stor pent i bokhylla mi...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...