Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Siden vi snakker om bra bøker her, kan vi jo også prate om de vi hadde forventninger til , men som sviktet. Jeg leste Anne Holt "Sannheten bortenfor" og synes den var elendig. Så har jeg ikke lest så mange andre bøker i sommer hva er deres skuffelser? 0 Siter
Gjest GTM Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Erlend Loe - Fata om Finland. Elsker vanligvis alt av Loe, men den boken har jeg lest i snart et og et halvt år uten å bli ferdig med den. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg forsøkte meg på Herbjørg Wassmos "Flukten fra Frank". Den var kjedelig den! Jeg gav opp etter å ha lest ca 1/3. Jeg hadde endel forventninger etter at jeg leste Tora-trilogien, og Dinas bok av samme forfatter for endel år siden. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 karin fossum, gud for noen bøker hun skriver. den der med hun indiadamen.. herregud for nøe træl 0 Siter
Dory Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 karin fossum, gud for noen bøker hun skriver. den der med hun indiadamen.. herregud for nøe træl Enig! Jeg har lest en del av Karin Fossum. Ikke så bra... Unni Lindell derimot..) *Klappe* 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Enig! Jeg har lest en del av Karin Fossum. Ikke så bra... Unni Lindell derimot..) *Klappe* Synes de første bøkene hennes er bra, men resten synes jeg er i samme stil som de andre. Den siste boka hennes "orkestergraven" synes jeg var en stor skuffelse. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Wuthering Heights av Emily Bronte. Regnet som klassiker i litteraturhistorien - men fy pokkern for noe søl. Såpeopera i bokform, med dertilhørende stort antall klisjeer og virkelighetsfjerne intriger. Men selvsagt, liker man Glamour og den slags er nok boken et must. 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Gammel historie -men jeg kommer ikke over "Likene i Gorkij-parken" Rææææva. Jeg syns også at Maskeblomstfamiline var RÆVA og ikke minst........ Alkymisten. Mulig jeg er for underholdningssyk 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 karin fossum, gud for noen bøker hun skriver. den der med hun indiadamen.. herregud for nøe træl Enig 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Kom på at jeg ENDA ikke har kommet meg gjemmom midten av Halvbroren og Beatles, tror ikke jeg har så mye til overs for Lars Saabye Christensen... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 "Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Å, så oppskrytt! Syntes bare den var tung og kjedelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Kom på at jeg ENDA ikke har kommet meg gjemmom midten av Halvbroren og Beatles, tror ikke jeg har så mye til overs for Lars Saabye Christensen... Hehe, se innlegget mitt over. Jeg truet meg gjennom hele mursteinen på trass! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 "Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Å, så oppskrytt! Syntes bare den var tung og kjedelig. HELT enig! Den ble jeg faktisk aldri ferdig med, og jeg er en ordentlig lesehest. Det er ikke ofte jeg gir opp en bok. Jøss, visste ikke at det var flere som ikke likte den! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 HELT enig! Den ble jeg faktisk aldri ferdig med, og jeg er en ordentlig lesehest. Det er ikke ofte jeg gir opp en bok. Jøss, visste ikke at det var flere som ikke likte den! Synes det meste av Christensen er kjedelig. Iallfall de bøkene jeg har lest. Beatles, Bly, Halvbroren og Herman. Ikke noe for meg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Synes det meste av Christensen er kjedelig. Iallfall de bøkene jeg har lest. Beatles, Bly, Halvbroren og Herman. Ikke noe for meg. Jeg likte faktisk herman og Beatles, men ikke de nyere greiene hans. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Jeg likte faktisk herman og Beatles, men ikke de nyere greiene hans. Egentlig ganske rart at jeg har lest alle disse bøkene av ham når jeg ikke liker dem. 0 Siter
flisa Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Egentlig ganske rart at jeg har lest alle disse bøkene av ham når jeg ikke liker dem. Man "skal" liksom like dem.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Egentlig ganske rart at jeg har lest alle disse bøkene av ham når jeg ikke liker dem. Det er nok noe med hva "alle andre " har lest og skryter av? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 Det er nok noe med hva "alle andre " har lest og skryter av? Ja, må jo se hva alt oppstyret er for. 0 Siter
Dory Skrevet 10. august 2006 Skrevet 10. august 2006 "Halvbroren" av Lars Saabye Christensen. Å, så oppskrytt! Syntes bare den var tung og kjedelig. Enig! Jeg klarte aldri å lese den ferdig... Så den stor pent i bokhylla mi... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.