Gå til innhold

hvilken bok/bøker har du lest og er skuffet over?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

16

• Hawkwind

12

• flisa

7

• bugge -jenta

6

Gjest Shira12
Skrevet

Gikk innom bokhandel på vei fra jobb og fikk tak i Berlinerpoplene :-) Har allerede kommet godt i gang med den :-)

God lesning!

Blir nok ikke lenge før du setter i gang med eremittkrepsene heller tenker jeg.

Skrevet

Halvbroren var laaaaaang. Trodde jeg aldri skulle bli ferdig med den. Oppskrytt.

Berlinerpoplene var også elendig. Makan til oppstykket og kunstig dialog. "Sa mynaeve, mens hun så åndeløst til venstre".

Da vinci-koden var også dårlig skrevet, men nesten bedre enn forventet. Jeg trodde den ville være kjempedårlig.

Ble litt skuffet over Until I find you av Irving også. Den var litt..overresearcha.

Skrevet

Kom på en til.

Det er visstnok en hel serie som heter noe slikt som "Shopoholikerens magiske verden" og liknende. Ser de selges overalt (selv på ica). Jeg har ikke noe imot lettlest chick-lit, men disse bøkene er bare tåpelige. Både handlingen og skrivemåten er irriterende.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kom på en til.

Det er visstnok en hel serie som heter noe slikt som "Shopoholikerens magiske verden" og liknende. Ser de selges overalt (selv på ica). Jeg har ikke noe imot lettlest chick-lit, men disse bøkene er bare tåpelige. Både handlingen og skrivemåten er irriterende.

Enig med deg! Har lest den første (den var med i Det Nye en gang), og makan til teit og irriterende snipsild skal man lete lenge etter.

Skrevet

Halvbroren av Saabye Christensen var skikkelig oppskrytt. For ikke å snakke om Sofies Verden av Jostein Gaarder. Makan!

Sofies Verden kom jeg meg aldri gjennom.

Skrevet

Enig med deg! Har lest den første (den var med i Det Nye en gang), og makan til teit og irriterende snipsild skal man lete lenge etter.

Jeg har forresten lest en konkurrent til Shopoliker-marerittet. Something blue het den, og er skrevet av en rimelig kjent forfatter innefor sjangeren (dvs, meningsløse bøker skrevet for kvinner).

Virket som en reklamefolder for å få barn. Handling: ung, tankeløs og moteriktig jente blir gravid. Etter mye trøbbel under graviditet så ser hun lyset etter at barnet blir født. Hun blir halvfet men kjempelykkelig kvinne. Blææh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...