Gjest (Anonymous) Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Har trent en del aerobic tidligere, men har nå funnet ut at styrketrening er desto morsommere og hardere! Det jeg lurer på er hvor ofte jeg kan trene?? Bruker de fleste aparatene, og tar mange repetisjoner med ganske tunge vekter. Men hvor mye kan jeg trene?? Er det greit å trene 5 dager i uken?? trener ca en halvtime med kondisjon samtidig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Dersom du trener 5 ganger i uka vil jeg anbefale deg å dele opp styrketreninga di slik at du ikke trener hele kroppen hver gang. Musklene trenger hvile for å hente seg inn og vokse! Overtrening er en overhengende fare slik du skisserer treninga di. En vanlig måte å "dele" opp kroppen på er slik: Bryst, triceps, skuldre Rygg, biceps, mage Bein (Evt. legge skuldertreninga til beindagen i stedet for brystdagen) Kondisjonstreninga bør du legge etter styrketreninga, da man gjerne er så "kjørt" etter en kondisjonsøkt at man ikke klarer å yte maks resten av treninga. At man også kan bli sliten av styrketrening gjør ikke så mye for kondisjonstreninga (med mindre du trener for å bli en god løper, da..). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hei, umulig å si. Hvor mye du kan trene står i direkte samsvar med ditt treningsgrunnlag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.