Gå til innhold

Hvilken brus drikker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke brus er spesielt godt jeg. Drikker helst vann fra springen, men på restaurant bestiller jeg av og til farris.

Skrevet

Eks-samboeren min drakk bare coca cola. Før det merket jeg knapt forskjell på cola-bruser. Men etter det holdt jeg meg kun til coca cola noen år, og syntes ikke de andre var like gode. Men så begynte jeg å drikke appelsinbrus i en fattig studentperiode (pga jeg ikke likte billig colaene, men likte billig appelsinbrus). Så etterhvert ble det en del fanta free, når jeg fikk litt bedre råd. Og så har mor snakket så fint om lettbrusen, at jeg også drikker en del cola light nå. så for tiden går det mest i de to sistnevnte.

Unødvendig langt innlegg, kanskje...

Skrevet

Drikker sjelden brus. Når jeg likevel har lyst på brus, velger jeg som regel vanlig Cola, eventuelt Solo.

SYnes light-brus smaker pyton!

Skrevet

Drikker sjelden brus. Når jeg likevel har lyst på brus, velger jeg som regel vanlig Cola, eventuelt Solo.

SYnes light-brus smaker pyton!

Da sitter det i hodet, for mozell light og sprite zero er minst like gode som de med sukker. Cola light har jo alltid smakt rart da, og sola sukkerfri er grusom ,men det er jo soloen også da.

Skrevet

Da sitter det i hodet, for mozell light og sprite zero er minst like gode som de med sukker. Cola light har jo alltid smakt rart da, og sola sukkerfri er grusom ,men det er jo soloen også da.

Er enig i at Mozell light er ganske ok.

De gangene jeg har måttet drikke light-brus, har det vel som oftest vært cola eller solo, som du nevner, Pyton!

Gjest trultemor26
Skrevet

Cola, jeg synes boksecola er best. Siden jeg er gravid må jeg kutte litt ned på cola-inntaket så jeg drikker litt 7up, solo eller villa farris isteden. Men cola er jo veldig godt da.

Liker ikke lett/light-brus. Pepsi max blir jeg kvalm av, smaker alt for kunstig.

Skrevet

Jeg drikker tung cola på fredags og lørdagskveldene, ellers i uka hvis jeg MÅ ha noe drikker jeg solo lett som deg, og på mcdonaldsen her har de ekkel cola, ekkel gul brus, men veldig god sprite. Tror faktisk det er sprite zero.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg drikker ikke så mye brus, men kjøper jeg, så kjøper jeg Champagnebrus, da aller helst Villa.

Cola drikker jeg hvis jeg er ekstremt fyllesyk eller kvalm.

Sommersdagen kan jeg ta ett glass Sprite, men da vanlig Sprite, lightbruser liker jeg ikke. Eller ett glass Mozell.

Men til og slukke tørsten er det bare vann som gjelder for meg, og det er jammen bra, for pga sykdommen min må jeg ha mye vann :o) Litt kjipt om jeg ikke hadde likt det så godt.

Skrevet

Jeg drikker vanligvis bare blå farris, men kan ta en cola en sjelden gang. Vel å merke med sukker. Grape soda er godt, og bitter lemon. Men akk så søtt.

Rød og rosa brus smaker puke.

laguna1365380434
Skrevet

The real deal. På glassflaske eller boks.

:-)

Skrevet

Jeg er pepsi-holiker :) (drikker pepsi max da..)

drikker mest pepsi max...

fei1365380229
Skrevet

Drikker ikke brus bare Farris og det regnes vel kanskje ikke som brus.

Skrevet

Jeg drikker tung cola på fredags og lørdagskveldene, ellers i uka hvis jeg MÅ ha noe drikker jeg solo lett som deg, og på mcdonaldsen her har de ekkel cola, ekkel gul brus, men veldig god sprite. Tror faktisk det er sprite zero.

Ja, det er Sprite Zero, ja. Og det smaker ikke light! Kan ikke fordra light!

Skrevet

Mozell light glemte jeg. Den er god til mat!

Gjest Jentaaaa23
Skrevet

Cola! Ingen over, ingen ved siden:) Men jeg må nok kutte ned litt etter hvert... Både for tennenes skyld, men også pga det at jeg nok legger på meg av det, nå som jeg blir "eldre", hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...