flisa Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 ....vi hadde med oss MANGE pakker med doruller hjem fra Frankrike -hehe, vi syns ikke det er så rart - men folk ler jo av oss - lilla, grønt, rosa, vaniljegult - parfyrmerte ruller overalt. - Det er jo så billig! ...det samme med deodoranter - jeg kjøpte meg 20 stk - og gubben sikkert like mange - og så var det spriten da - 20 flasker og 40 flasker vin. Man blir litt rar på ferie 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Var dere på ferie i lastebil? Det var en rimelig god skjebneutfordring med spriten og vinen, da - men den som våger, "vinner" ofte ... Håper det ikke er holdbarhetsdato på deoderantene, og at dere har god lagerplass til doruller i kjelleren. Jeg ler litt her jeg sitter, men det er jo sjarmerende også, da. Flisa og flisgubben kommer hjem fra frankrikeferien med bilen full av dasspapir. 0 Siter
Gjest Dugada Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Var dere på ferie i lastebil? Det var en rimelig god skjebneutfordring med spriten og vinen, da - men den som våger, "vinner" ofte ... Håper det ikke er holdbarhetsdato på deoderantene, og at dere har god lagerplass til doruller i kjelleren. Jeg ler litt her jeg sitter, men det er jo sjarmerende også, da. Flisa og flisgubben kommer hjem fra frankrikeferien med bilen full av dasspapir. Eller taper, stakkars lever. 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Eller taper, stakkars lever. Vi får tro at "boosen" har lang holdbarhet ... 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Og jeg som synes jeg var gæern som kom hjem fra USA med 4 deodoranter!! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Var dere på ferie i lastebil? Det var en rimelig god skjebneutfordring med spriten og vinen, da - men den som våger, "vinner" ofte ... Håper det ikke er holdbarhetsdato på deoderantene, og at dere har god lagerplass til doruller i kjelleren. Jeg ler litt her jeg sitter, men det er jo sjarmerende også, da. Flisa og flisgubben kommer hjem fra frankrikeferien med bilen full av dasspapir. Vi har caravelle - minibuss - men ikke kjeller - så du skjønner jo sjøl... hehe Vi har lov å ta inn mer også til Sverige - setter alt av på hytta der -og henter en kvote sånn dann og vann 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Og jeg som synes jeg var gæern som kom hjem fra USA med 4 deodoranter!! ;-) hihi - det er deilig å ha et LAGER av ting syns jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Eller taper, stakkars lever. Det varer leeeeenge - og jeg har allerde gitt bort masse - koselige gaver det - vin. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Send gjerne over litt godluktendes dopapir til meg, om du skulle ha for mye! ;-) Jeg er storfan av slike ting, i diverse farger, man bør jo nesten ha dopapir som matcher badet! 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Send gjerne over litt godluktendes dopapir til meg, om du skulle ha for mye! ;-) Jeg er storfan av slike ting, i diverse farger, man bør jo nesten ha dopapir som matcher badet! Ja ikke sant? Det er noe kommunistisk over det norske dopapiret... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Ja ikke sant? Det er noe kommunistisk over det norske dopapiret... Det eneste som duger er Lambi. Synes godt de kunne ha variert fargen litt, hvit blir så kjedelig i lengden! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Dæven! Jeg kom til gjengjeld tilbake fra USA uten en eneste ting som er kjøpt der..Men det kom av at jeg ikke hadde en dollar btil navnet mitt etter de første to ukene da. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Vi har caravelle - minibuss - men ikke kjeller - så du skjønner jo sjøl... hehe Vi har lov å ta inn mer også til Sverige - setter alt av på hytta der -og henter en kvote sånn dann og vann Det å ha mellomstasjon i Sverige var ikke dumt. 0 Siter
Osiris Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 pafymerte og fargete doruller kløøøøøøør!!!! Passer ikke for meg, selv om de er pene. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 pafymerte og fargete doruller kløøøøøøør!!!! Passer ikke for meg, selv om de er pene. Det sier fjortissen også - men nå er hun på Gran Canaria -så vi boltrer oss i velduftende rumper 0 Siter
Hekta Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Skulle gjerne hatt med meg dopapir fra frankrike selv, liker godt de med aloe vera Venter håpefult på at det skal komme hit og 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Sist jeg var ute i verden noen tusen km sør for Svinesund, kjøpte jeg 20 langstilkede roser med flott sløyfe på for 1 dollar. De klarte seg 15 timer på fly, med god hjelp fra en hyggelig stewardesse. Min søster fikk dem til bursdagen. Hun trodde de kostet minst en tusenlapp :-) En dag skal jeg fortelle henne hva de kostet. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Skulle gjerne hatt med meg dopapir fra frankrike selv, liker godt de med aloe vera Venter håpefult på at det skal komme hit og Bruk babyservietter. 20 kr for 80 på RIMI. 0 Siter
flisa Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 Skulle gjerne hatt med meg dopapir fra frankrike selv, liker godt de med aloe vera Venter håpefult på at det skal komme hit og De kommer sikkert aldri - bryter sikkert med alt vi har av lover! hehe 0 Siter
morsan Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 De kommer sikkert aldri - bryter sikkert med alt vi har av lover! hehe Det har jo kommet kleenex snørrpapir med aloe vera, så det kommer sikkert dopapir også snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.