Lillemus Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Bruk babyservietter. 20 kr for 80 på RIMI. Babyserviettene skal ikke kastes i do, de tetter rørene! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det eneste som duger er Lambi. Synes godt de kunne ha variert fargen litt, hvit blir så kjedelig i lengden! Min kjære pleier å ha hvitt dopapir med røde hjerter på! ) 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Babyserviettene skal ikke kastes i do, de tetter rørene! Sikkert. Men da bruker man en kurv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Nå vet jeg ikke hvor billig deodorantene er i Frankrike, men jeg har funnet ut at merkedeodorantene her: www.strawberrynet.com, er billigere enn merkedeodorantene på taxfree, samt i de landa jeg har vært i. Merkedeodorant = skikkelige merker. Parfymert dopapir høres ikke ut som noe jeg ville brukt. 0 Siter
citygirl Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Ja ikke sant? Det er noe kommunistisk over det norske dopapiret... Noen som tar på seg å avkommunisere norsk dopapir? Jeg trenger noe grønt og gult:-) (Til mitt 60-talls bad.) Evt kan noen hjelpe meg å pusse opp så badet passer til lambi med blå lam på? *lol* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Min kjære pleier å ha hvitt dopapir med røde hjerter på! ) Å, han må jo bare være drømmeprinsen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.