Gå til innhold

Herlige Ikea-menneskene!!

Anbefalte innlegg

Gjest Ikea-elskeren!!
Skrevet

I løpet av de siste 3 ukene har jeg klaget til Ikea på en sofa jeg har hatt i 1 år som jeg ikke var helt fornøyd med, Ikea har hentet den, og jeg får pengene tilbake rett etter helgen. Hele tiden har de vært kjempe positive og snille og herlige med meg. Jeg har lyst å sende en mail tilbake og takke for extremt god kundebehandling. Men hvordan kan jeg gjøre dette på best mulig måte uten å virke som en ræv-slikker uten like!?

Takker for alle svar og forslag til hva jeg skal skrive!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Bare skriv det som det er! Og så blir mailen din sikkert skrevet ut og hengt opp på en skrytetavle! :-)

På den gamle jobben min kunne vi sende inn solskinnshistorier om fornøyde kunder til hovedkontoret, de la historien ut på intranettet vårt og vi som sendte fikk sjokolade i posten!

Jeg husker at jeg fikk orkideer en gang av en fornøyd gammel dame, og det var kjempekoselig! Kort og sjokolade er også populært!

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Bare skriv det som det er! Og så blir mailen din sikkert skrevet ut og hengt opp på en skrytetavle! :-)

På den gamle jobben min kunne vi sende inn solskinnshistorier om fornøyde kunder til hovedkontoret, de la historien ut på intranettet vårt og vi som sendte fikk sjokolade i posten!

Jeg husker at jeg fikk orkideer en gang av en fornøyd gammel dame, og det var kjempekoselig! Blomster og sjokolade er også populært!

Gjest Kitty Cat 82
Skrevet

Jeg husker at jeg fikk orkideer en gang av en fornøyd gammel dame, og det var kjempekoselig! Blomster og sjokolade er også populært!

Gjest Ikea-elskeren!!
Skrevet

Jeg husker at jeg fikk orkideer en gang av en fornøyd gammel dame, og det var kjempekoselig! Kort og sjokolade er også populært!

Så koslig :) Jeg syns det er en god følelse å skryte av folk som har gjort en god gjerning. Skal jeg bare skrive det rett ut slik jeg tenker det? Det virker ikke teit det?

Skrevet

Husker da vi studerte og ikke hadde dusj der vi bodde. Mannen min og jeg dusjet da på skolen, og det var ikke så mange andre enn oss som brukte den garderoben... Men den var alltid ren og ryddig.

En dag laget vi en plakat og takket renholderne for at de gjorde flott jobb og holdt det så fint der.

En gang døra til deres pauserom stod åpen, så jeg at plakaten fra oss var hengt opp på veggen :-)

Skrevet

Det er bare å legge ut - rett fra hjertet. Slik ros blir bare oppfattet som det det er - og ikke rævslikkeri.

Kjør på! :)

Gjest Ikea-elskeren!!
Skrevet

Det er bare å legge ut - rett fra hjertet. Slik ros blir bare oppfattet som det det er - og ikke rævslikkeri.

Kjør på! :)

Jeg har også skrevet et skryte-innlegg om Ikea til forbrukerombudet. Kan jeg nevne det? Jeg ble bare så glad i disse menneskene!

Skrevet

Jeg fikk 11 vinflasker til jul et år av fornøyde kunder. Ingen andre fikk fler enn 2. Ble de misunnelige? Ja, det ble de, akkurat som norske jantelovstilhengere pleier å bli. Smålige, bakstreverske, gjerrige, feige og hevnlystne.

Skrevet

Jeg har også skrevet et skryte-innlegg om Ikea til forbrukerombudet. Kan jeg nevne det? Jeg ble bare så glad i disse menneskene!

Ja, jeg synes absolutt du skal ta med det.

Dette er jo bare din måte å vise stor takknemlighet på - og de fortjener det jo virkelig også.

(Og dessuten vil du nok ikke komme på noen topp 10-liste over kunder som for framtida skal behandles ekstra godt. - I forhold til det du skriver om rævslikking, mener jeg.)

Skrevet

Så koslig :) Jeg syns det er en god følelse å skryte av folk som har gjort en god gjerning. Skal jeg bare skrive det rett ut slik jeg tenker det? Det virker ikke teit det?

Synes det vil være fint at du gjør det. De får sikkert nok kritikk og kjeft av andre kunder. Alltid hyggelig med ros og skryt.

Skrevet

Synes det vil være fint at du gjør det. De får sikkert nok kritikk og kjeft av andre kunder. Alltid hyggelig med ros og skryt.

Flere år ga jeg en juleglede til den lokale politistasjonen.

De syns det var koselig.

Årsaken er ikke så spennende som det virker.

Skrevet

Flere år ga jeg en juleglede til den lokale politistasjonen.

De syns det var koselig.

Årsaken er ikke så spennende som det virker.

Det er bestandig koselig å bli "sett" og vite at andre synes du gjør en fin jobb.

Skrevet

Bare gjør det! :o)

Jeg sendte for en tid siden en skrytemail til et lokalt kjøpesenter fordi de hadde brukt "normale" modeller i sin siste reklamekampanje og ikke slike anorektiske kleshengere. Jeg fikk svar med en gang fra daglig leder der og hun ble kjempeglad og hadde i tillegg sendt mailen min til samtlige ledere på senteret og til hovedkonsernet... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...