Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns også han er kjekk- uten sminke. :) Tror de andre under her er litt for unge til å syns han er pen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

7

• Osiris

2

• Ørkenvandreren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns også han er kjekk- uten sminke. :) Tror de andre under her er litt for unge til å syns han er pen.

Antagelig :)

Skrevet

Han kunne ha barbert seg, og gredd håret.

Næ rull inn du'a!:)

Skrevet

Næ rull inn du'a!:)

Nei holloppa.

Fyren ser ut som en snekker fra Stovner.

Skrevet

Nei holloppa.

Fyren ser ut som en snekker fra Stovner.

ja og så? :)

Skrevet

ja og så? :)

Men han er jo homse, hva skal du med det?

Skrevet

La meg inderlig ikke få slik dårlig smak når jeg blir eldre, pliiiis! ;o)

Skrevet

Jeg er 24 og synes han er snasen! Eller pen, som de siviliserte sier.. :)

Skrevet

Men han er jo homse, hva skal du med det?

Han er gift og har barn i Fredrikstad....han er ikke homse.

Skrevet

Hvis han bare hadde skaffet seg en litt bedre frisyre hadde han vært direkte kjekk:-)

Skrevet

Hvis han bare hadde skaffet seg en litt bedre frisyre hadde han vært direkte kjekk:-)

Noen ganger er han penere på håret - men han må jo ha det imaget i wigwam da sikkert .)

Skrevet

Han er gift og har barn i Fredrikstad....han er ikke homse.

Mange homser er gift. Han er helt sikkert homse. Er det noe galt i å være homse og nå da?

:-)

Skrevet

Mange homser er gift. Han er helt sikkert homse. Er det noe galt i å være homse og nå da?

:-)

hehe -nei - Peter Jöback er jo det....

Skrevet

hehe, når du blir eldre så himler sikkert 20-åringene med øynene over din smak. Sånn er verden. :)

Skrevet

Noen ganger er han penere på håret - men han må jo ha det imaget i wigwam da sikkert .)

Han har parykk. Ingen kan se så jævlig ut på håret uten parykk.

Skrevet

hehe -nei - Peter Jöback er jo det....

Der ser du. Hver 5. mann er homse, så det er statistisk godt mål.

Skrevet

Tingen er tydeligvis å kle seg ut så du ser helt grøsselig ut, for en dag å fremstå uten sminke. Og alle dåner. At jeg ikke har tenkt på det selv.

Skrevet

hehe, når du blir eldre så himler sikkert 20-åringene med øynene over din smak. Sånn er verden. :)

Det gjør de allerede;o)

Skrevet

Tingen er tydeligvis å kle seg ut så du ser helt grøsselig ut, for en dag å fremstå uten sminke. Og alle dåner. At jeg ikke har tenkt på det selv.

Jeg dånte første gangen da han var MED sminke....så....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...