Gjest Princess Peach Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Jeg dånte første gangen da han var MED sminke....så.... Næææi! Fliiiisa da! 0 Siter
Gjest nattkatt Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Fy fader, han var jo kjekk!!! Dette var overraskende, jeg trodde han var litt stygg under sminkehabitten. Søtkjekk var han 0 Siter
Gjest DoB Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hælle måne flisa........kan da ikke si sånn.....fikk helt grøss av karen jeg *urk* kan jo iogfor seg skylde på alderen og late som at jeg tror du er _mye_ yngre enn meg, men da må det ha kommet en ny flisa hit ;p klem 0 Siter
Gjest rota Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Denne linken fikk jeg fra en kollega, som visste at jeg er veldig svak for Glam'en. Så jeg støtter deg i din smak, slik jeg gjorde tidligere en gang her. Jeg også falt for han før jeg så han uten sminke, for sjarmen slår elegant gjennom sminken. Vi litt eldre damer faller nok for hans snille og gode uttrykk. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.