Gå til innhold

søker spenning:)

Anbefalte innlegg

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg snudde en gang en eske på hodet hvor det sto "denne side opp"

Pøh. barnslig! Jeg har syklet uten å holde hendene på rattet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra, bra. Selv liker jeg å være vill og gal, så jeg går uten vernebriller når jeg skal hente posten.

Men litt trygghet vil jeg ha. Polerer f.eks aldri bilen uten å være iført setebelte. Veldig upraktisk, men du verden så trygt.

Skrevet

yeahh, Right lissom

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men litt trygghet vil jeg ha. Polerer f.eks aldri bilen uten å være iført setebelte. Veldig upraktisk, men du verden så trygt.

Ja, litt orden må man jo ha i sysakene!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jøss, har du sykkel med ratt, du! Tøft. *fnis*

Skrevet

Hah! Jeg løp med saks!

Gjest spenningssøkende
Skrevet

Hah! Jeg løp med saks!

å,gud hvor du lever i fare!

Skrevet

å,gud hvor du lever i fare!

I know!!!!

En gang badet jeg bare 15 minutter etter å ha spist.....

Gjest Debra irl
Skrevet

Hah! Jeg løp med saks!

Dét gjorde aldri jeg altså! Du er min nye helt. *sukk*

Skrevet

Tør ikke skrive det her, for da avslører jeg kanskje meg selv? har gjort ting jeg trode jeg aldri skulle tørre...

Skrevet

Tør ikke skrive det her, for da avslører jeg kanskje meg selv? har gjort ting jeg trode jeg aldri skulle tørre...

Tør ikke skrive det her, for da avslører jeg kanskje meg selv? har gjort ting jeg TRODDE jeg aldri skulle tørre...

Skrevet

jeg har ringt telenor kundeservice og ventet i 35 min for å komme til en ubrukelig idiot av en forbanna ferievikarierende valp som ikke aner fletta av det han skal ha greie på

Prøv kundeservice hos postbanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...