Gå til innhold

hvis du tør å fortelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gifte meg med en mannsjåvinist. OG få to unger med ham. En dumhet som varte i flere år. Har ikke kommet over sjokket enda.

Ti år siden skillsmissen.

Skrevet

Å ikke _kjøpe_ leilighet når jeg studerte i Oslo på 80-90-tallet! Den hadde jeg tjent sabla godt på når jeg flytta fra Oslo i -98....

tzatziki1365380058
Skrevet

Å ikke _kjøpe_ leilighet når jeg studerte i Oslo på 80-90-tallet! Den hadde jeg tjent sabla godt på når jeg flytta fra Oslo i -98....

Henger meg på den. Å ikke kjøpe leilighet da jeg flyttet til oslo på begynnelsen av 90-tallet!

Skrevet

Det er så mye, jeg måtte ha skrevet en hel liste. Ingenting peker seg ut som det katastrofalt dummeste, da ingenting hadde konsekvenser jeg ikke kan leve med. Heldigvis :)

Skrevet

Henger meg på den. Å ikke kjøpe leilighet da jeg flyttet til oslo på begynnelsen av 90-tallet!

Godt det ikke bare er jeg som var dum ;-)

Skrevet

Åh! Nei, det forteller jeg ikke her.

(Så da skulle jeg jo ikke svare heller - for det var jo bare om jeg tør å fortelle det ...)

Men én dum ting var da vi bytta bil sist, og brukte den to år gamle Saaben vår som innbyttebil i stedet for å prøve å legge den ut på finn.no. Den var strøken og hadde kjørt bare 28 000. Likevel fikk vi igjen 112 000 kr mindre enn hva vi hadde gitt for den ny. (Hovedgrunnen var nok at vi kjøpte et annet merke, og at denne forhandleren ikke var så interessert i å ha stående en brukt Saab til salgs. Og så vet jeg selvsagt at nye priser detter fort i verdi.)

Og så irriterer det meg at jeg ikke fant ut hva den ble solgt for, da.

Skrevet

Tatt med han idioten fra Furuset hjem...

Takk og lov at det er maaange år siden nå.

Gjest dum dum boys
Skrevet

Tatt med han idioten fra Furuset hjem...

Takk og lov at det er maaange år siden nå.

så du har ham ikke lengre,nå?

:)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Gifte meg (helbom). Skulle valgt bedre.

Gjest Nok får være nok
Skrevet

Å sette jobb foran samboer, nå er forholdet i en temmelig tynn tråd fordi h*n følte seg mindre verdt, uten at jeg bevisst valgte noe. Aldri mer skal slikt få invadere privatlivet mitt.

Gjest Snill frue
Skrevet

Lurte en gutt/mann da jeg var ung, han ble litt vel mye forelsket. Når han skjønte at jeg bare tulla med han truet han med å ta livet sitt. Han kjørte seg senere nesten ihjel, lå lang tid på sykehus.

Men jeg var ung og uvitende, Han var sikkert en smule psyko ettersom han reagerte så voldsomt?!

Dette var jo bare et kyss, klapp og klem-forhold, ikke noe alvorlig og aldri under beltestedet. :)

Senere gjorde jeg en dum ting til, etter at jeg hadde truffet han som er mannen min i dag.

Var på fest og tullekyssa litt med en ikke så vakker kar (men bra utdannelse hadde han, og dritsporty var han). Han ble hodestups forelska og bombaderte meg med kjærlighetsbrev i ukene og månedene etter denne kvelden med et par-tre uskyldige kyss.

Jeg var det vakreste han hadde sett osv sånn svada.

Så synd det var mannen min som hentet posten! *LOL* ;D

Ellers har jeg gjort en masse smådumt (uskyldige ting) opp igjennom tidene, men vi bare ler godt av det nå.

laguna1365380434
Skrevet

Selge unna alle sakene mine for å starte "et nytt og bedre liv" i annet land. Det var forsåvidt et morsomt og impulsivt lite eventyr, men det var helt utrolig dårlig planlagt, og jeg merker fortsatt økonomiske og praktiske ringvirker av mitt lille stunt, selvom det er lenge siden nå.

Skrevet

Hva det dummeste jeg har gjort er, vet jeg ikke, men det jeg er mest flau over vet jeg. Hadde to episoder i sommer som jeg helst vil glemme.

Jeg vil ikke fortelle. Det holder at jeg har fortalt det til venner og bekjente ;)

Skrevet

Åh! Nei, det forteller jeg ikke her.

(Så da skulle jeg jo ikke svare heller - for det var jo bare om jeg tør å fortelle det ...)

Men én dum ting var da vi bytta bil sist, og brukte den to år gamle Saaben vår som innbyttebil i stedet for å prøve å legge den ut på finn.no. Den var strøken og hadde kjørt bare 28 000. Likevel fikk vi igjen 112 000 kr mindre enn hva vi hadde gitt for den ny. (Hovedgrunnen var nok at vi kjøpte et annet merke, og at denne forhandleren ikke var så interessert i å ha stående en brukt Saab til salgs. Og så vet jeg selvsagt at nye priser detter fort i verdi.)

Og så irriterer det meg at jeg ikke fant ut hva den ble solgt for, da.

Jeg skriver "Og så vet jeg selvsagt at nye priser detter fort i verdi".

Det kan så være, men jeg regner med at alle skjønner at jeg mener at det er nye _biler_ som detter fort i verdi. Hehe.

Skrevet

så du har ham ikke lengre,nå?

:)

Å huff a mei, nei. Det var en ONS som han gjerne ville ha mer ut av. Sukk. Dårlig sex, lite søt fyr og mas i etterkant. Fysjamei!!!

Unnskyldningen var at jeg var full og kåt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...