Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Å skille meg fra eksmannen min ha,ha:) det var godt du gjorde det,da 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Å kjøpe en bok om statistikk i stedet for å tippe lotto. 0 Siter
Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Å kjøpe en bok om statistikk i stedet for å tippe lotto. -og hva lærte denne boken deg? (nysgjerrig) har du boktittelen med det samme? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 -og hva lærte denne boken deg? (nysgjerrig) har du boktittelen med det samme? At muligheten for å vinne toppremien er ca 1 til 5,5 mill, og trøstepremien ca 1:250. Tittel på boka husker jeg ikke, men det var en innføring i statistikk for et IT-fag en gang i tida. 0 Siter
Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 At muligheten for å vinne toppremien er ca 1 til 5,5 mill, og trøstepremien ca 1:250. Tittel på boka husker jeg ikke, men det var en innføring i statistikk for et IT-fag en gang i tida. ok:) skjønte det hadde m sannsynlighet for lottogevinst å gjøre,bla. -og etter dette har du aldri tippet lotto? 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 ok:) skjønte det hadde m sannsynlighet for lottogevinst å gjøre,bla. -og etter dette har du aldri tippet lotto? Joda. En tirekker til 30 kr på en uke kan jeg strekke meg til. Men i det siste har jeg glemt det. 0 Siter
Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Joda. En tirekker til 30 kr på en uke kan jeg strekke meg til. Men i det siste har jeg glemt det. disse statistikkene du har lest,har de også ført til at du har gjort smartere avgjørelser i livet,enn de fleste?(du trenger ikke svare,det sier seg jo selv. du har nok et fortrinn med de kunnskapene) 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 disse statistikkene du har lest,har de også ført til at du har gjort smartere avgjørelser i livet,enn de fleste?(du trenger ikke svare,det sier seg jo selv. du har nok et fortrinn med de kunnskapene) Jeg lærte også forskjellen på risiko og konsekvens. Er konsekvensen stor nok, så er risikoen uinteressant. F eks at så mange tar risikoen på å røyke. De lukker framtidas konsekvenser ute, enda de vet så mye om det. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hvem faen sletta tråden? I tipping er muligheten for gevinst absolutt intressant. Problemet er at du må dele gevinsten med andre som også gjettet riktig, og tendensen er at jo mer forutsigbart, jo mindre premie. Kanskje det er like greit å tippe andre tegn enn det forutsigbare, for når du da vinner, så vinner du mye mer? 0 Siter
Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hvem faen sletta tråden? I tipping er muligheten for gevinst absolutt intressant. Problemet er at du må dele gevinsten med andre som også gjettet riktig, og tendensen er at jo mer forutsigbart, jo mindre premie. Kanskje det er like greit å tippe andre tegn enn det forutsigbare, for når du da vinner, så vinner du mye mer? ok.hvilken tråd er slettet,nå igjen? 0 Siter
Gyda Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Joda. En tirekker til 30 kr på en uke kan jeg strekke meg til. Men i det siste har jeg glemt det. - og når du kommer på det igjen, vil du oppdage at det har steget til 40,- ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 ok.hvilken tråd er slettet,nå igjen? En i dette innlegget. Jeg fikk feilmelding da jeg postet svaret. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 - og når du kommer på det igjen, vil du oppdage at det har steget til 40,- ;-) Dæven. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 En i dette innlegget. Jeg fikk feilmelding da jeg postet svaret. web. sletter alt som survivor skriver for tiden 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 En i dette innlegget. Jeg fikk feilmelding da jeg postet svaret. web har begynt å slette mine tråder også nå.synd,for det var hyggelig å diskutere med dere i formiddag. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 web har begynt å slette mine tråder også nå.synd,for det var hyggelig å diskutere med dere i formiddag. Kanskje et maktmiddel? For å tukte deg til å være snill? 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Kanskje et maktmiddel? For å tukte deg til å være snill? er jeg slem,mener du?ærlig talt? har jeg virkelig skadet noen? jeg fant ut at det var fordi jeg hadde skrevet "til survivor" i tråden. det tåles vel ikke at noen skriver TIL ham,engang,da... 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 er jeg slem,mener du?ærlig talt? har jeg virkelig skadet noen? jeg fant ut at det var fordi jeg hadde skrevet "til survivor" i tråden. det tåles vel ikke at noen skriver TIL ham,engang,da... Når de sletter, så mister de relasjonene til underliggende svar/record. Dvs det innlegget de sletter innholder et tall som peker til underliggende svar, og når pekeren er borte, så ender det i ikkeno. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.