Gå til innhold

hva er det mest intelligente du har gjort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• nattsvermeren1365380995

7

• Gyda

2

• Dorthe

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest iq-troll
Skrevet

Å skille meg fra eksmannen min

ha,ha:)

det var godt du gjorde det,da

Skrevet

Å kjøpe en bok om statistikk i stedet for å tippe lotto.

Gjest iq-troll
Skrevet

Å kjøpe en bok om statistikk i stedet for å tippe lotto.

-og hva lærte denne boken deg?

(nysgjerrig)

har du boktittelen med det samme?

Skrevet

-og hva lærte denne boken deg?

(nysgjerrig)

har du boktittelen med det samme?

At muligheten for å vinne toppremien er ca 1 til 5,5 mill, og trøstepremien ca 1:250.

Tittel på boka husker jeg ikke, men det var en innføring i statistikk for et IT-fag en gang i tida.

Gjest iq-troll
Skrevet

At muligheten for å vinne toppremien er ca 1 til 5,5 mill, og trøstepremien ca 1:250.

Tittel på boka husker jeg ikke, men det var en innføring i statistikk for et IT-fag en gang i tida.

ok:)

skjønte det hadde m sannsynlighet for lottogevinst å gjøre,bla.:)

-og etter dette har du aldri tippet lotto?

Skrevet

ok:)

skjønte det hadde m sannsynlighet for lottogevinst å gjøre,bla.:)

-og etter dette har du aldri tippet lotto?

Joda. En tirekker til 30 kr på en uke kan jeg strekke meg til. Men i det siste har jeg glemt det.

Gjest iq-troll
Skrevet

Joda. En tirekker til 30 kr på en uke kan jeg strekke meg til. Men i det siste har jeg glemt det.

disse statistikkene du har lest,har de også ført til at du har gjort smartere avgjørelser i livet,enn de fleste?(du trenger ikke svare,det sier seg jo selv. du har nok et fortrinn med de kunnskapene)

Skrevet

disse statistikkene du har lest,har de også ført til at du har gjort smartere avgjørelser i livet,enn de fleste?(du trenger ikke svare,det sier seg jo selv. du har nok et fortrinn med de kunnskapene)

Jeg lærte også forskjellen på risiko og konsekvens.

Er konsekvensen stor nok, så er risikoen uinteressant.

F eks at så mange tar risikoen på å røyke. De lukker framtidas konsekvenser ute, enda de vet så mye om det.

Skrevet

Hvem faen sletta tråden?

I tipping er muligheten for gevinst absolutt intressant. Problemet er at du må dele gevinsten med andre som også gjettet riktig, og tendensen er at jo mer forutsigbart, jo mindre premie. Kanskje det er like greit å tippe andre tegn enn det forutsigbare, for når du da vinner, så vinner du mye mer?

Gjest iq-troll
Skrevet

Hvem faen sletta tråden?

I tipping er muligheten for gevinst absolutt intressant. Problemet er at du må dele gevinsten med andre som også gjettet riktig, og tendensen er at jo mer forutsigbart, jo mindre premie. Kanskje det er like greit å tippe andre tegn enn det forutsigbare, for når du da vinner, så vinner du mye mer?

ok.hvilken tråd er slettet,nå igjen?

Skrevet

- og når du kommer på det igjen, vil du oppdage at det har steget til 40,-

;-)

Skrevet

ok.hvilken tråd er slettet,nå igjen?

En i dette innlegget. Jeg fikk feilmelding da jeg postet svaret.

Skrevet

- og når du kommer på det igjen, vil du oppdage at det har steget til 40,-

;-)

Dæven.

nattsvermeren1365380995
Skrevet

web. sletter alt som survivor skriver for tiden

nattsvermeren1365380995
Skrevet

web har begynt å slette mine tråder også nå.synd,for det var hyggelig å diskutere med dere i formiddag.

Skrevet

web har begynt å slette mine tråder også nå.synd,for det var hyggelig å diskutere med dere i formiddag.

Kanskje et maktmiddel? For å tukte deg til å være snill?

nattsvermeren1365380995
Skrevet

Kanskje et maktmiddel? For å tukte deg til å være snill?

er jeg slem,mener du?ærlig talt?

har jeg virkelig skadet noen?

jeg fant ut at det var fordi jeg hadde skrevet "til survivor" i tråden. det tåles vel ikke at noen skriver TIL ham,engang,da...

Skrevet

er jeg slem,mener du?ærlig talt?

har jeg virkelig skadet noen?

jeg fant ut at det var fordi jeg hadde skrevet "til survivor" i tråden. det tåles vel ikke at noen skriver TIL ham,engang,da...

Når de sletter, så mister de relasjonene til underliggende svar/record. Dvs det innlegget de sletter innholder et tall som peker til underliggende svar, og når pekeren er borte, så ender det i ikkeno.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...