jubalong70 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det kommer jo veldig an på hva du definerer som intelligent! Men det var jo ikke så dumt å ta en utdannelse da... 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Når de sletter, så mister de relasjonene til underliggende svar/record. Dvs det innlegget de sletter innholder et tall som peker til underliggende svar, og når pekeren er borte, så ender det i ikkeno. ok.takk for svar!men det var ikke det som skjedde.web slettet bort mitt eget innlegg på min egen tråd(på meldinger),skrevet til meg selv,da survivors svar allerede var slettet.web tåler ikke at vi skriver TIL ham engang... men du svarte ikke på det andre.. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 ok.takk for svar!men det var ikke det som skjedde.web slettet bort mitt eget innlegg på min egen tråd(på meldinger),skrevet til meg selv,da survivors svar allerede var slettet.web tåler ikke at vi skriver TIL ham engang... men du svarte ikke på det andre.. Jeg legger ikke merke til om noen er slemme. Jeg leser ikke alle innlegg. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg legger ikke merke til om noen er slemme. Jeg leser ikke alle innlegg. ok:) lurte bare på om jeg har gjort noe slemt. 0 Siter
Gjest Jeg hater nynorsk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Må være å bestå fysikk på universitetet ved første forsøk, uten fysikk fra vgs. Og da jeg fikk en 6'er på eksamen i nynorsk, mens læreren ville gi 2 i standpunkt fordi jeg var så dårlig. Hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 ok:) lurte bare på om jeg har gjort noe slemt. Det er ikke mulig å være slem mot meg. Selv de frekkeste og mest ondskapsfulle innlegg har jeg bare ledd av. Jeg har den innstillingen at slike har dårlig impulskontroll og at jeg har vunnet når de flipper ut. En slags seier. 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det er ikke mulig å være slem mot meg. Selv de frekkeste og mest ondskapsfulle innlegg har jeg bare ledd av. Jeg har den innstillingen at slike har dårlig impulskontroll og at jeg har vunnet når de flipper ut. En slags seier. ok. du bare antydet at web prøver å "tukte meg til å være snill" -derfor jeg spurte. ha en fin dag!(og takk for hyggelige samtaler,med og uten pseudonym ) 0 Siter
Gjest Blå løk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har ikke gjort det enda, men det kommer... 0 Siter
nattsvermeren1365380995 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har ikke gjort det enda, men det kommer... la oss få høre når det er gjort! 0 Siter
Gjest Blå løk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 la oss få høre når det er gjort! Den er grei, jeg lover å rapportere ;p 0 Siter
Gjest Blå løk Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Den er grei, jeg lover å rapportere ;p Forresten, det mest intelligente jeg har gjort er å holde sammen med mannen min i alle år. Og kjempegodt gjort av han å holde ut med meg. Han er toppers, til tross for sine særegenheter! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Faen, må dere slette uskyldige tråder? "Når jeg har gitt kronikken tittelen «Guds utvalgte folk», er det for å understreke at vi aldri må akseptere at noen part i en konflikt kan gjøre krav på noe gudegitt mandat." Jeg må da opplese for Jostaein at Hizb'allah betyr "Guds parti", og det burde gjøre det klart at også den andre parten anser seg som herrefolket benådiget av guden som skal være herskere på jorden. Ikke bare i sitt eget land, men hele verdens herskere. Kanskje jødene ser seg som gudens utvalgte i området, men ikke for hele verden. http://www.aftenposten.no/kul_und/article1419195.ece 0 Siter
damedame o Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Har ikke peiling. Ingen idéer til hva det kan være haha 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Kjøpt leilighet da jeg var helt ung og eid leilighet alene hele tida. Dermed behøvde jeg ikke betale ut mannen min og samboeren min da de flyttet ut. De hadde aldri betalt et øre på leiligheten. Det har reddet meg økonomisk hele livet. 0 Siter
Gjest iq-troll Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Kjøpt leilighet da jeg var helt ung og eid leilighet alene hele tida. Dermed behøvde jeg ikke betale ut mannen min og samboeren min da de flyttet ut. De hadde aldri betalt et øre på leiligheten. Det har reddet meg økonomisk hele livet. smart! men si meg,kastet du ut både mann og samboer samtidig?(det kunne forståes slik av teksten din;) du ble lei av begge to samtidig,liksom? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 smart! men si meg,kastet du ut både mann og samboer samtidig?(det kunne forståes slik av teksten din;) du ble lei av begge to samtidig,liksom? Nei, jeg har gjort det to ganger med 14 års mellomrom. Og dette er den fjerde leiligheten jeg eier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.