Gå til innhold

Mooncup'en kom i posten i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det må jeg si - det er jo litt spennende da - litt vemmelig også. Så nå er det bare å vente. *s*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det, det er jo betryggende at vi nå vet hva Flisa skal bruke når hu får mensen.

Skrevet

Takk for det, det er jo betryggende at vi nå vet hva Flisa skal bruke når hu får mensen.

Hehe, ikke sant?

Men det er fler som venter på svar på hvordan det virker - så bare hold ut!:-)

Skrevet

Jeg har fått min også! Så jeg og tråkker rundt i ventende spenning :o)

Skjønt - sist jeg bestilte en (da var det en Diva cup) fikk jeg aldri brukt den, fordi jeg rett etterpå fant ut at jeg var gravid. Og ettersom det var den minste størrelsen, har jeg nå bestilt meg en ny.

Satser på at ikke det samme skjer igjen, hehe.

Gjest Damebeger
Skrevet

Neida, den er slett ikke vemmelig!

Bare ikke gi opp om du syns det er litt fomlete å sette den inn de første gangene. Det går mye lettere med litt øvelse :-)

Skrevet

Neida, den er slett ikke vemmelig!

Bare ikke gi opp om du syns det er litt fomlete å sette den inn de første gangene. Det går mye lettere med litt øvelse :-)

Jeg er mest nervøs for at jeg må bruke lang tid på jobben og sånn - skyller man den ut i vasken eller i do?

Gjest Damebeger
Skrevet

Jeg er mest nervøs for at jeg må bruke lang tid på jobben og sånn - skyller man den ut i vasken eller i do?

Du heller ut i do og skyller den i vasken.

Med mindre du har veldig kraftig blødning, så skal du ikke trenge å tømme den før du kommer hjem.

Men jeg anbefaler at du kombinerer den med bind til å begynne med. Både fordi du kan risikere lekasje om begeret ikke folder seg ut, og fordi du da blir kjent med ditt eget blødningsmønster og finner ut hvor ofte du må tømme.

Om begeret blir så fullt at det renner over, så blir det litt sølete å ta den ut. Da er det blod også på utsiden. Men til vanlig er bare mensblodet på innsiden, og du får ikke blod på fingrene.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Mooncup? Jeg har nettopp fått Divacup i posten. Hva er forskjellen?

Skrevet

Mooncup? Jeg har nettopp fått Divacup i posten. Hva er forskjellen?

prisen :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

prisen :-)

Hvor mye er det for mooncup? Betalte rundt 250 for divacup. Søsteren min tenkte også på å kjøpe,men er mooncup billigere?

Skrevet

Hvor mye er det for mooncup? Betalte rundt 250 for divacup. Søsteren min tenkte også på å kjøpe,men er mooncup billigere?

litt i underkant av 19 pund - vet ikke hvor mye det er i NOK jeg....

http://www.mooncup.co.uk

Skrevet

Tror også se er laget av forskjellige materialer. Mooncup er laget av silikon og diva av latex... Mulig jeg er helt på bærtur her.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Tror også se er laget av forskjellige materialer. Mooncup er laget av silikon og diva av latex... Mulig jeg er helt på bærtur her.

Divacup er også laget av silicon står det på nettsiden

Skrevet

Nei, divacup er også silikon.

Skrevet

Divacup er også laget av silicon står det på nettsiden

Ok da. Så feil kan man ta.

Gjest Damebeger
Skrevet

Og da må jeg bare hive meg inn med en annen av mine kjepphester:

Du får den til under 200 kroner på ebay.

Har du link?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...