Gå til innhold

Musikk med skikkelig fres ?

Anbefalte innlegg

Gjest fant ikke ut
Skrevet

En kjempehit ble spilt på lokalradioen. Rock n'roll med kjempetrøkk. Men radiomannen som nevnte hvem spilte, snakket for utydelig til at jeg var sikker på navnet.

Fornavnet kunne vært Lena eller Lene eller noe sånt. Etternavn Gustavfsson eller Gustafson eller noe sånt. Klarer ikke finne navnet hennes på noen hittliste. Men jeg er helt sikker på at hu syngedama var svensk.

Kan noen hjelpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Radioer bruker ofte å legge ut spillelister på nettet så du kan jo sjekke om lokalradioen har nettside. Eller du kan ringe eller sende en epost. Den eneste jeg kan tenke på som likner det navnet er Lena Phillipson http://www.angelfire.com/ak/lenaph/

Har overhodet ikke noen aning om hun spiller musikk med trøkk i, har bare registrert navnet

Gjest ChiengMai
Skrevet

Fra den tida jeg var med i nærradio så husker jeg det var helt konge når noen ringte og spurte etter musikken jeg hadde spilt, så gjør det du! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...