Gå til innhold

Hvor er puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er puppene til disse fri-idretts jentene?

De forsvinner vel ikke bare ved at man trener vel?

Mistenker dem alle for å være menn jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest bruk huet
Skrevet

De med store pupper er i utgangspunktet ikke gode nok til å delta.

Skrevet

de er jo høye og tynne av natur også, slike jenter bruker ikke ha så mye bryst. Så i tillegg denne trening, brenner dem nok bort fort!

Skrevet

De med store pupper er i utgangspunktet ikke gode nok til å delta.

Hvorfor ikke ?

Ser ikke en eneste b cup jeg... går vel fint ann og løpe med b og c'er vel ?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor ikke ?

Det går ikke an å trene så mye som disse jentene gjør uten å brenne bort brystene.

Pupper består i stor grad av fett. Dette fettet brennes bort på lik linje med fett andre steder på kroppen.

Skrevet

Det går ikke an å trene så mye som disse jentene gjør uten å brenne bort brystene.

Pupper består i stor grad av fett. Dette fettet brennes bort på lik linje med fett andre steder på kroppen.

gud så trist....

Gjest en ting til
Skrevet

gud så trist....

Kvinner skal ha litt fett på kroppen, ikke se ut som skjeletter eller veltrente menn. Det er medisinske begrunnelser for det. Trening endrer også hormonbalensen (alle har litt av både mannlige og kvinnelige hormoner).

Skrevet

Hvorfor ikke ?

Det er mange av dem som har pupper. Carolina Klüft, for eksempel. Og mange som har B-cup. Men det er også riktig som det blir påpekt under her at forklaringen dels er at de er ganske tynne, dels at de med store pupper aldri blir så gode at vi ser dem i et EM.

Det går an å løpe med c-cup, men det er en klar ulempe.

Gjest på slankeren
Skrevet

Kvinner skal ha litt fett på kroppen, ikke se ut som skjeletter eller veltrente menn. Det er medisinske begrunnelser for det. Trening endrer også hormonbalensen (alle har litt av både mannlige og kvinnelige hormoner).

hvilke medisinske begrunnelser er det for at kvinner skal ha fett på kroppen(bortsett fra når man er gravid og fosteret får næring fra fettreservene.)

Skrevet

hvilke medisinske begrunnelser er det for at kvinner skal ha fett på kroppen(bortsett fra når man er gravid og fosteret får næring fra fettreservene.)

Mange!

Hvis fettprosenten kommer under 10 % tror jeg det er, stopper menstruasjonen opp. Dermed begynner en tidlig overgangsalder ved omsetning av kalsium fra skjelettet. Man får med andre ord framskyndet beinskjørhet. Man blir også dekket med et fint dunlag for å forsøke å holde kroppen varm, når dens naturlige isolasjon blir borte. Ikke særlig vakkert?

Kvinner og deres naturlige hormonproduksjon er laget for å ha en viss mengde fett på kroppen.

Gjest på slankeren
Skrevet

Mange!

Hvis fettprosenten kommer under 10 % tror jeg det er, stopper menstruasjonen opp. Dermed begynner en tidlig overgangsalder ved omsetning av kalsium fra skjelettet. Man får med andre ord framskyndet beinskjørhet. Man blir også dekket med et fint dunlag for å forsøke å holde kroppen varm, når dens naturlige isolasjon blir borte. Ikke særlig vakkert?

Kvinner og deres naturlige hormonproduksjon er laget for å ha en viss mengde fett på kroppen.

takk for info!

Skrevet

Det er mange av dem som har pupper. Carolina Klüft, for eksempel. Og mange som har B-cup. Men det er også riktig som det blir påpekt under her at forklaringen dels er at de er ganske tynne, dels at de med store pupper aldri blir så gode at vi ser dem i et EM.

Det går an å løpe med c-cup, men det er en klar ulempe.

Gjør det vondt? Og løpe med "litt pupper" mener jeg.

Gjest trenings-behå
Skrevet

Ikke glem også, at med trenings-bh vil puppene bli ganske flatklemte. Når jeg trener, ser puppene mine veldig små ut, selv om de egentlig har helt normal størrelse.

Gjest katte med slips
Skrevet

Ikke glem også, at med trenings-bh vil puppene bli ganske flatklemte. Når jeg trener, ser puppene mine veldig små ut, selv om de egentlig har helt normal størrelse.

å,så,da?

Gjest katte med slips
Skrevet

unnskyld!

skal lære meg å lese tråden først....

Skrevet

Pupper er mest fett. Kvinnfolka med konstant løpetid har nesten null underhudsfett.

Når du kan se "sixpacken" på magen til noen, så er underhudsfettet lik null, og pupper er ikke mulig å fostre.

Alle kan få sixpack og null pupper bare de er magre nok.

Gjest katte med slips
Skrevet

Mange!

er det for sent å gjøre noe med det,hvis man allerede er blitt et "pelsdyr"?

eller vil dunet forsvinne når man legger på seg igjen?

Skrevet

Pupper er mest fett. Kvinnfolka med konstant løpetid har nesten null underhudsfett.

Når du kan se "sixpacken" på magen til noen, så er underhudsfettet lik null, og pupper er ikke mulig å fostre.

Alle kan få sixpack og null pupper bare de er magre nok.

ikke de med mye vev. De som må ta brystreduksjon selv om de er tynne fordi det er så mye vev i puppene at de ikke endres særlig ved vektreduksjon.

http://www.plasticsurgery4u.com/procedure_folder/breast_reduction/young_macromastia.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...