Gå til innhold

Hvor er puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det for sent å gjøre noe med det,hvis man allerede er blitt et "pelsdyr"?

eller vil dunet forsvinne når man legger på seg igjen?

Det vet jeg ikke. De anorektikerne jeg har vært borti som har kommet så langt ned i vekt at de har blitt dunete har hatt betydelig større hesleproblemer enn litt hårvekst for å si det sånn. Flere av dem har ikke overlevd tross intensivbehandling i sykehus.

Videoannonse
Annonse
Gjest en ting til
Skrevet

hvilke medisinske begrunnelser er det for at kvinner skal ha fett på kroppen(bortsett fra når man er gravid og fosteret får næring fra fettreservene.)

Kvinnelige hormoner gir riktig fordeling av fett på kroppen, til hofter og bryster. For mye trening reduserer mengden av kvinnelige hormoner. Brystene består mye av fettvev. Det er årsaken til av kvinnelige idrettsutøvere har så små bryster - de har trent bort fettet.

Skrevet

Gjør det vondt? Og løpe med "litt pupper" mener jeg.

Neida. Ikke med en god sportsBH. Uten en slik gjør det ikke bare vondt - det er nesten umulig å løpe.

Skrevet

Ikke glem også, at med trenings-bh vil puppene bli ganske flatklemte. Når jeg trener, ser puppene mine veldig små ut, selv om de egentlig har helt normal størrelse.

Det er sant. Jeg er ikke fryktelig storbystet (70C), men med sportsbh ser jeg _flat_ ut. Men eventuell mangel på størrelse blir antagelig kompensert med synlige brystvorter (arg) ;)

Skrevet

Det er sant. Jeg er ikke fryktelig storbystet (70C), men med sportsbh ser jeg _flat_ ut. Men eventuell mangel på størrelse blir antagelig kompensert med synlige brystvorter (arg) ;)

får også flate pupper i trenings-bh, selv om jeg har 80 C-D. ser ille ut. Og brystvortene synes. Men har funnet en flott løsning, har vanlig tøy bh fra h&m under sports-bh, så får du den push upen og brystvortene synes ikke=) og det støtter eeenda mer enn bare trenings-bh.

Anbefales. både jeg og de fleste av mine venninner bruker gjøre det slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...