Gå til innhold

svart fort-haster!!

Anbefalte innlegg

Gjest missssssi_24
Skrevet

kan man søke på skole FØR man søker på attføring?? at man kanskje får invilget attføring etter skolen? eller må en søke attføring først? Har fåt rehabiliteringspenger i ca 5 år, og skal søkes om et år til, før attføring prøves. Men nå har jeg funnet en skole som passer bra, komprimert barne og ungdomsarbeider eller hjelpepleier på aftenskolen. Vurderer søke. I verste fall kan jeg søke lån og stipend...Men vet ikke om jeg greier betjene leiligheten mi på det.(arvet) synd om en måtte selge leilighet en ikke behøver selge om en venter et år eller to..hmz...

håper noen har svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig feil ut at du skal søke om attføring for å klare deg økonomisk.

Men for all del. Hvis helsen din tilsier at attføring er det rette før deg så er det bare å søke. Det kan gå fort å få behandlet søknaden eller det kan ta tid.

Du kan søke på skole samtidig som du søker om attføring. Du kan alttids si nei takk til skoleplassen hvis det skulle vise seg at du ikke får attføring i denne omgangen.

Skrevet

Det spørst om Aetat mener at det rette for deg er å gå skole. Jeg måtte over to år bevise at jeg var stabil nok til å fullføre et studie før jeg fikk klarsignal.

Gjest missssssi_24
Skrevet

Det spørst om Aetat mener at det rette for deg er å gå skole. Jeg måtte over to år bevise at jeg var stabil nok til å fullføre et studie før jeg fikk klarsignal.

har jo gått skole i flere år på rehab.penger da. får det sikkert et år til. men samme for meg, kan bare ta opp studielån, fordeler jeg de 16.000 i august over alle mnd, så får jeg ikke såå mye mindre pr.mnd :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...