puttelull Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg var hos en familie for å hente et barn i går ettermiddag, og der hang de kuleste panelgardinene jeg har sett!;-) De var vinrød/brune med masse elefanter i ulike naturfarger på.... Vet noen der ute hvor jeg kan få tak i disse? Fikk helt ustyrtelig lyst til å kjøpe dem, nemlig! De vil helt sikkert stå fint til stueveggene når jeg får malt dem, nemlig. Kan noen hjelpe? Evt. også med prisen? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 /me vil også ha! Jeg bare elsker elefanter. 0 Siter
Gjest doler 15968 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg har panelgardiner med katter på. Kjøpte dem på www.josefssons.no Sjekk ut sidene der? 0 Siter
puttelull Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Jeg har panelgardiner med katter på. Kjøpte dem på www.josefssons.no Sjekk ut sidene der? Takk!;-) Sidene sjekkes når du leser dette;-) 0 Siter
mynaeve Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Ah, disse så jeg på Kid nylig. Syntes også stoffet var kult, men liker ikke panelgardiner. Husker ikke prisen. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Å? Elefanter er jo temmelig store da. 0 Siter
puttelull Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Å? Elefanter er jo temmelig store da. *sukker og stønner* Du er mann, skjønner jeg... Må ha alt inn med teskje, osv. Det er selvfølgelig plass til mange elefanter på de gardinene jeg skal ha i stua! ;-) Jeg har jo _kjempestore_ vindu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.