Gå til innhold

Parkering på Gardemoen

Anbefalte innlegg

Gjest Reidar reiser snart
Skrevet

Hei! Skal ut å reise til uken og har planer om å kjøre opp til Gardemoen da vi har med barnevogner og kofferter. Har tittet på Europark sitt tilbud(prisgunstig) og funnet ut at feltene P2 og P3 koster 440,- for en uke. Noen som kjenner til sikkerhetene på disse feltene(innbrudd/tyveri)? Har også vurdert Gardemoen Parkering, noen som vet hvordan ofte transporten går frem og tilbake fra denne parkeringsplassen om natten?

Videoannonse
Annonse
Gjest valet parking
Skrevet

http://www.gtparkering.no/

Vi har benyttet oss av valet parking (setter fra oss bilen ved inngangen, og finner den der også ved hjemkomst) de siste gangene, perfekt med barn og mye baggasje.

Gjest Reidar reiser snart
Skrevet

http://www.gtparkering.no/

Vi har benyttet oss av valet parking (setter fra oss bilen ved inngangen, og finner den der også ved hjemkomst) de siste gangene, perfekt med barn og mye baggasje.

Har hørt ymse om disse firmaene som henter og bringer bilen din. Enkelt har brukt bilen til kunden til råkjøring, andre har pådratt seg parkeringsbot utenfor ankomst/avgangshallen, og kastet boten - kunden har fått purring etter flere uker etter at de kom hjem.

delphina1365380402
Skrevet

Bruker kun GT parkering og har brukt dem ca 25 ganger nå. Fungerer prikkfritt og koster det samme eller mindre (v ed langtids) enn andre alternativer.

Skrevet

Har hørt ymse om disse firmaene som henter og bringer bilen din. Enkelt har brukt bilen til kunden til råkjøring, andre har pådratt seg parkeringsbot utenfor ankomst/avgangshallen, og kastet boten - kunden har fått purring etter flere uker etter at de kom hjem.

Du kan velge å levere bilen din der og bruke shuttle-buss t/r terminalen, står det på nettsidene deres.

Den samme muligheten har vel flere av parkeringsplassene der oppe.

Jeg har brukt flyplassens egen parkering for noen år siden (den du spurte om), og det fungerte greit for meg, men jeg har ingen kjennskap til om det er større fare for innbrudd osv. der. Vil jo tro at det er overvåkningskameraer eller vektere slike steder da. Men sjekk på osl.no - kanskje det er noe mer fakta om p-plassene deres der.

Skrevet

Jeg har stått på P2 mange mange ganger. No problem. God tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...