Gå til innhold

pc-helvete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

17

• frosken

11

• Gemini

2

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du og pc'en drukket igjen?

nei men for pokker. jeg skulle slette 2 virus. og så hylte den og ba meg slette i vei.. og jeg gjorde jo det.. og så sletta jeg LITT vel mye.. og nå er den helt rar.. Er det rart jeg må ha 2 pcer???

åå guuud jeg har ikke nerver til dette.

Skrevet

Hva har du gjort med den nå da..?

jeg har sletta i vei,,, alt som en gang var så vakkert...

jeg må til dåktår på mandag med den. jeg har klippekort der nå

Skrevet

jeg har sletta i vei,,, alt som en gang var så vakkert...

jeg må til dåktår på mandag med den. jeg har klippekort der nå

Trist! :( Ikke nye fine babyen vel?

Skrevet

nei men for pokker. jeg skulle slette 2 virus. og så hylte den og ba meg slette i vei.. og jeg gjorde jo det.. og så sletta jeg LITT vel mye.. og nå er den helt rar.. Er det rart jeg må ha 2 pcer???

åå guuud jeg har ikke nerver til dette.

Jeg har så fått så avanserte "filtre" mot virus nå, at jeg ikke engang vet hva det heter.

Du trenger en nevø som min:-)

Det eneste pc'en min fortsatt ikke tåler er kaffe og cola light. Vet du om en laptop som trives med slike drikker?

Skrevet

Trist! :( Ikke nye fine babyen vel?

JOOOO!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har så fått så avanserte "filtre" mot virus nå, at jeg ikke engang vet hva det heter.

Du trenger en nevø som min:-)

Det eneste pc'en min fortsatt ikke tåler er kaffe og cola light. Vet du om en laptop som trives med slike drikker?

nei, men gi meg en lyd når du finner det ut. jeg må fortsatt sitte i et annet rom å drikke kaffe når jeg surfer -har jeg fått beskjed om...

Skrevet

JOOOO!!!!!!!!

Uffda....

*trøstetrøste*

Håper de har bra barnelege der da!

Skrevet

nei, men gi meg en lyd når du finner det ut. jeg må fortsatt sitte i et annet rom å drikke kaffe når jeg surfer -har jeg fått beskjed om...

Jeg har også fått slike instrukser, men til tross for at forrige opptelling av havarerte laptoper sjokkerte meg, så tror jeg fortsatt på muligheten av å ikke søle !

Skrevet

Uffda....

*trøstetrøste*

Håper de har bra barnelege der da!

ja.. mandag morgen bærer det avsted

det er ikke noe alvorlig (sier vi..), det er bare det at nerdenina her ikke har peiling.. *rømme inn i fortrengingsfasen*

Skrevet

ja.. mandag morgen bærer det avsted

det er ikke noe alvorlig (sier vi..), det er bare det at nerdenina her ikke har peiling.. *rømme inn i fortrengingsfasen*

Selvsagt er det ikke allvorlig! Alle VET at babyer ikke blir allvorlig syke! Så det så!

Skrevet

Jeg har også fått slike instrukser, men til tross for at forrige opptelling av havarerte laptoper sjokkerte meg, så tror jeg fortsatt på muligheten av å ikke søle !

*lol* jeg og! har gjemt et glass rødvin under kjøkkenbordet.... hysj! det er bare det at jeg blir så nervøs når noen går forbi og da søler jeg overalt..(event gulper)

Skrevet

Selvsagt er det ikke allvorlig! Alle VET at babyer ikke blir allvorlig syke! Så det så!

:-D

*tapper*

Skrevet

du skjønner det min venn at jeg og fru frosk må ha noe MYE større, gulper vi så gulper vi! dessuten må vi ha til læpptåpp.

Tenkte at hvis jeg bare trodde sterktnok, så ville den passe.. *funkle*

Skrevet

Ser ut som om den ikke vil passe på laptop?

Joda! Hvis man bare vil nok så!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...