Gå til innhold

pc-helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så fått så avanserte "filtre" mot virus nå, at jeg ikke engang vet hva det heter.

Du trenger en nevø som min:-)

Det eneste pc'en min fortsatt ikke tåler er kaffe og cola light. Vet du om en laptop som trives med slike drikker?

Hva med denne:

http://www.mobilemag.com/content/100/334/C7571/

eller en slik

http://www.geotechnology.co.uk/

eller

http://www.outdoorgb.com/p/49x35x12cm_waterproof_laptop_case_with_pickn_pluck_foam_peli_1490/

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• thinkerbell

17

• frosken

11

• Gemini

2

• Osiris

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tenkte at hvis jeg bare trodde sterktnok, så ville den passe.. *funkle*

hahahahaha!

Skrevet

Tenkte at hvis jeg bare trodde sterktnok, så ville den passe.. *funkle*

Kanskje du kan sy noen laptop-regnfrakker til oss?

*optimistisk*

Skrevet

hahahahaha!

Det er ikke pent å le av de engleaktige!

Du har forresten gjennomgått en personlighetsendring de siste månedene, vingene dine er ikke like synlige som før...

*ny erkjennelse oppnådd*

Skrevet

Joda! Hvis man bare vil nok så!

Moren min mente også at jeg alltid var så vrang...

Skrevet

Kanskje du kan sy noen laptop-regnfrakker til oss?

*optimistisk*

Med mitt beryktede hullemønster er jeg redd du ikke vet hva du spør om.. Men plass blir det nok! Siste lueprosjektet til kusinen på 1 kunne romme hele familien.. *blush*

Skrevet

Det er ikke pent å le av de engleaktige!

Du har forresten gjennomgått en personlighetsendring de siste månedene, vingene dine er ikke like synlige som før...

*ny erkjennelse oppnådd*

jeg har gått på et "finn deg sjølve" weekendkurs.

Skrevet

Vik fra meg!!!!

*løper fortere enn h..*

Skrevet

Hadde jeg visst at det fantes vanntette laptop'er, så skulle jeg vurdert de da jeg kjøpte ny for noen uker siden:-(

Dersom du kommer over noe som er laget og ser ut til å kunne fungere som "trekk" på en laptop, så setter jeg pris på om du sier i fra.

Den siste linken så for meg ut til å være pc-vesker som var vanntette, Så du noen form for overtrekk som kunne funke?

Skrevet

Vik fra meg!!!!

*løper fortere enn h..*

*LOL*

Skrevet

Med mitt beryktede hullemønster er jeg redd du ikke vet hva du spør om.. Men plass blir det nok! Siste lueprosjektet til kusinen på 1 kunne romme hele familien.. *blush*

*Ser for meg lua og ler høyt*

Skrevet

Medførte det dialektbytte også?

Nå tordner det visst her, og da er det vel også meningen at man skal slå av pc'en...?

Skrevet

Medførte det dialektbytte også?

Nå tordner det visst her, og da er det vel også meningen at man skal slå av pc'en...?

hahahahahahhahha.. ja, er ram i nynorsk nå!

slå av og kryp til køys! jeg tar over roret.

Skrevet

Moren min mente også at jeg alltid var så vrang...

jeg og.

Skrevet

*latterkrampe*

Skrevet

Hadde jeg visst at det fantes vanntette laptop'er, så skulle jeg vurdert de da jeg kjøpte ny for noen uker siden:-(

Dersom du kommer over noe som er laget og ser ut til å kunne fungere som "trekk" på en laptop, så setter jeg pris på om du sier i fra.

Den siste linken så for meg ut til å være pc-vesker som var vanntette, Så du noen form for overtrekk som kunne funke?

Hva med et par lag glad-pack? Jeg har faktisk sett det i bruk.

Skrevet

Hva med noe sånt:

http://www.protectcovers.com/laptop.htm

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-36,GGLG:no&q=laptop+keyboard+cover

Skrevet

Hva med et par lag glad-pack? Jeg har faktisk sett det i bruk.

over mitt lik om jeg sitter med en lap top tullet inn i glad pack

Skrevet

over mitt lik om jeg sitter med en lap top tullet inn i glad pack

Det ville ikke jeg ha gjort heller, men jeg har sett det. Det var faktisk bare ett lag gladpack.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...