Gå til innhold

Gaveforslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommende helg skal jeg i en 30-årsdag. En homofil kamerat av meg skal feire sammen med noen andre - og det blir stor fest. I den anledning tenkte jeg å finne noe morsomt å kjøpe til han på kondomeriet - men hva kjøper man til en homofil gutt?

Nå er jeg ikke så bevandret på kondomeriet heller da - så jeg vet ikke så mye av hva de har der. Men jeg håper noen kan gi meg noen tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest katte med slips
Skrevet

se: http:www.kondomeriet.no/aspx/produkter.aspx?t=51&g0=2&g1=11

Skrevet

Er ikke kjent på kondomeriet, men et annet forslag er å kjøpe inn den boken om Homsepatruljen (med masse råd og tips) som er å få i bokhandelen. Husker ikke når denne ble gitt ut, men jeg kjøpte den på salg før sommeren.

Skrevet

Må du kjøpe noe fra Kondomeriet da? Hva med gavekort på ryggmassasje eller aromaterapi for eksempel?

Skrevet

Huff, må du fokusere på homofilien hans da? - han vil vel ha flotte presanger på 30-års dagen sin som andre folk? - jeg hadde IKKE likt å få noe fra kondomeriet i et selskap med foreldre og barn.

Kjøp noe skikkelig. De er jo ikke sexgale selv om de er homo.

Skrevet

Huff, må du fokusere på homofilien hans da? - han vil vel ha flotte presanger på 30-års dagen sin som andre folk? - jeg hadde IKKE likt å få noe fra kondomeriet i et selskap med foreldre og barn.

Enig!

Skrevet

Fordi jeg ville kjøpe noe fra kondomeriet så fokuserer jeg på homofilien hans??

Uansett så er dette bare en tilleggsgave - han får noe ordentlig også - dette var bare for morroskyld.

Det e ikke noe famileselskap, men en fest på ett utested, så det er verken bestemødre eller barn der. Det er en vennefest, ingen av hans famile kommer, så akkurat det er ikke noe å bekymre seg over.

Skrevet

Må du kjøpe noe fra Kondomeriet da? Hva med gavekort på ryggmassasje eller aromaterapi for eksempel?

Jeg må selvfølgelig ikke det. Uansett skulle dette være bare et morsomt lite tillegg til en annen gave.

Skrevet

Fordi jeg ville kjøpe noe fra kondomeriet så fokuserer jeg på homofilien hans??

Uansett så er dette bare en tilleggsgave - han får noe ordentlig også - dette var bare for morroskyld.

Det e ikke noe famileselskap, men en fest på ett utested, så det er verken bestemødre eller barn der. Det er en vennefest, ingen av hans famile kommer, så akkurat det er ikke noe å bekymre seg over.

Ok - da får du kjøpe en real DILDO - hverken mer eller mindre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...