Gå til innhold

Kvinner/Jenter med stringtruse...og BH!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

8

• Lillemus

6

• Angelica :o)

4

• mynaeve

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, kommer jo litt an på buksa da. Er buksa tynn og glatt og ettersittende så tyr jeg til string (sparte noen til sånne bukser), men jeg går ikke så mye med sånne bukser.

Okei..Da får jeg teste det en gang :)

Skrevet

Poenget er at trusene ofte ender opp inne i rompa uansett, og da er det bedre med kun en strek, enn 30 cm som er trøkt inn. (som mange av mine hipsters gjør).

Gjest zeroman
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155468151' post='3241434]

Jeg synes det er behagelig å g med. Er ikke godt å gå med vanlig truse :/

Så denne "behageligheten" er ditt eneste motiv for å bruke stringtruse?

Gjest zeroman
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er stygt når trusa synes igjennom, men BH er helt greit.

Javel....så undertøyskanter er helt OK èt sted på kroppen, men overhodet ikke et annet sted? Håper du ser manglene i logikken her...;)

Skrevet

Ja

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Javel....så undertøyskanter er helt OK èt sted på kroppen, men overhodet ikke et annet sted? Håper du ser manglene i logikken her...;)

"så undertøyskanter er helt OK èt sted på kroppen, men overhodet ikke et annet sted? "

Ja, sånn er det. Selv om både bh og truse er undertøy, så er det da helt ulike plagg! Denne sammenligningen din blir litt latterlig.

Gjest trultemor26
Skrevet

Trusekant er ikke fint, men BH er helt ok, som sagt.

Er ikke noe logikk i hva som er fint og ikke.

Du er tydeligvis mann.

Skrevet

Tanga er helteit spør du meg. Jeg bruker det bare hvis det er høyst nødvendig eller hvis jeg ikke skulle ha flere rene truser igjen. Og de som sier at det er bedre å få en liten strek av en tanga i rompa enn å få 30 cm med truse inn dit, de må være rare. Det er letter å ta ut en truse fra rompa da dette kan gjøres fra utsiden av buksa. En stringtruse må man grave ut fra innsiden, og det er slettes ikke diskrèt i det hele tatt! string er fysj! truse er behagelig. og truser kan være sexy de og.

Gjest trultemor26
Skrevet

Tanga er helteit spør du meg. Jeg bruker det bare hvis det er høyst nødvendig eller hvis jeg ikke skulle ha flere rene truser igjen. Og de som sier at det er bedre å få en liten strek av en tanga i rompa enn å få 30 cm med truse inn dit, de må være rare. Det er letter å ta ut en truse fra rompa da dette kan gjøres fra utsiden av buksa. En stringtruse må man grave ut fra innsiden, og det er slettes ikke diskrèt i det hele tatt! string er fysj! truse er behagelig. og truser kan være sexy de og.

Hvorfor grave ut stringen? Den skal jo være inni rompa.

Skrevet

Hvorfor grave ut stringen? Den skal jo være inni rompa.

For det er ubehagelig med noe i rompa som både gnager og gnisser.

Gjest zeroman
Skrevet

En kvinnetruse er jo et høyst sexy plagg. Åkkesom.

laguna1365380434
Skrevet

Stringtruse er mere behagelig enn truse med hel bak.. Og dessuten..personlig synes jeg det er langt styggere å se underbukse gjennom skjørt/bukse enn å se BH konturer..Men antar at dette er en smaksak.

Dessuten..Hvorfor i all verden skal politikvinner og kvinner i forsvaret være høyeste innstans på å dømme trusekomfortablitet?! ;-) Og hvordan all verden vet du at ingen av dem bruker, eller ønsker å bruke, string?!

Om dette så viser seg å være riktig anntar jeg at det i høyere grad skyldes mystifiserende og rigide interne regler, enn at alle disse kvinnene av uvisse årsaker skulle ha identiske trusepreferanser..;-)

Gjest zeroman
Skrevet

Stringtruse er mere behagelig enn truse med hel bak.. Og dessuten..personlig synes jeg det er langt styggere å se underbukse gjennom skjørt/bukse enn å se BH konturer..Men antar at dette er en smaksak.

Dessuten..Hvorfor i all verden skal politikvinner og kvinner i forsvaret være høyeste innstans på å dømme trusekomfortablitet?! ;-) Og hvordan all verden vet du at ingen av dem bruker, eller ønsker å bruke, string?!

Om dette så viser seg å være riktig anntar jeg at det i høyere grad skyldes mystifiserende og rigide interne regler, enn at alle disse kvinnene av uvisse årsaker skulle ha identiske trusepreferanser..;-)

Det kan jo komme av at de gjerne vil ha en behagelig truse? ...og ikke vil ta hensyn til medsøstres merkelige og misforståtte form for jåleri på dette området?

laguna1365380434
Skrevet

Det kan jo komme av at de gjerne vil ha en behagelig truse? ...og ikke vil ta hensyn til medsøstres merkelige og misforståtte form for jåleri på dette området?

Jeg finner det dypt usannsynelig at alle kvinner i politiet og i forsvaret skulle ha identisk smak..Enten temaet er truser eller musikk..Og bruker de allikevel samme type skulle jeg tro det skyltes regelverk, ikke sant?

Jeg synes string er mere komfortabelt, morra mi og venninna mi sverger til truse med hel bak..Rett og slett en smakssak, akkurat på samme måten som at noen vil ha ost på brødskiva der andre vil ha leverpostei.

Sammenligningen din er forøvrig fjern. En trenger ikke å synes at synelig BH er stygt, selvom en ikke setter pris på streker på rumpa. Det blir som å si at en ikke KAN leve med ermer på t-skjorta fordi en også har shorts..See? Epler og appelsiner.

Og bestem deg nå engang for om du egentlig prøver å fortelle om du synes det er stygt, eller om du prøver å fortelle meg at alle damer egentlig finner hel truse mere behgelig, bare at vi ikke veit det sjøl..;-P Det første er en ærlig sak, det andre er rett og slett far out.

Skrevet

Jeg syns string er veldig ubehagelig. Men jeg gir blaffen i hva andre kvinner går med. De kan bruke akkurat hva de vil og vise akkurat så mye de vil av sitt undertøy uten at det hverken irriterer meg eller fascinerer meg.

Gjest zeroman
Skrevet

Jeg finner det dypt usannsynelig at alle kvinner i politiet og i forsvaret skulle ha identisk smak..Enten temaet er truser eller musikk..Og bruker de allikevel samme type skulle jeg tro det skyltes regelverk, ikke sant?

Jeg synes string er mere komfortabelt, morra mi og venninna mi sverger til truse med hel bak..Rett og slett en smakssak, akkurat på samme måten som at noen vil ha ost på brødskiva der andre vil ha leverpostei.

Sammenligningen din er forøvrig fjern. En trenger ikke å synes at synelig BH er stygt, selvom en ikke setter pris på streker på rumpa. Det blir som å si at en ikke KAN leve med ermer på t-skjorta fordi en også har shorts..See? Epler og appelsiner.

Og bestem deg nå engang for om du egentlig prøver å fortelle om du synes det er stygt, eller om du prøver å fortelle meg at alle damer egentlig finner hel truse mere behgelig, bare at vi ikke veit det sjøl..;-P Det første er en ærlig sak, det andre er rett og slett far out.

Motstand mot synlige undertøyskanter er og blir motstand mot synlige undertøyskanter. Åssen en snur og vender på det.

Skrevet

Motstand mot synlige undertøyskanter er og blir motstand mot synlige undertøyskanter. Åssen en snur og vender på det.

Det finnes mye annet i samfunnet som jeg føler større behov for å engasjere meg i enn andres undertøykanter. :)

Gjest Anonym jeg...
Skrevet

Jeg spilte fotball kamper i string!! Og hvorfor ialle dager skulle jeg gjort det om det ikke var behagelig?

Trener ellers i string å!! :) Nettopp fordi det er behagelig!!!

Bruker også hipster, og truse! Alt til sin tid!:) Alle 3 er behagelig!! På hver sin måte!

Skrevet

Hehehehe...

For å sitere en annen doler, oppsøk fastlegen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...