Gå til innhold

Kvinner/Jenter med stringtruse...og BH!!

Anbefalte innlegg

Gjest zeroman
Skrevet

Hehehehe...

For å sitere en annen doler, oppsøk fastlegen din!

Jeg tror vel heller at jenter som ifører seg stringtruser for at de skal skjule undertøyskanter på rompa, men samtidig bærer en BH hvor stroppene er svært synlige på ryggen, heller bør søke hjelp.

Spesielt de som gjør det UTEN at de ser en noe komisk konflikt i en sluk "mundur"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

8

• Lillemus

6

• Angelica :o)

4

• mynaeve

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror vel heller at jenter som ifører seg stringtruser for at de skal skjule undertøyskanter på rompa, men samtidig bærer en BH hvor stroppene er svært synlige på ryggen, heller bør søke hjelp.

Spesielt de som gjør det UTEN at de ser en noe komisk konflikt i en sluk "mundur"

Det finnes faktisk jenter/kvinner som bruker g-string fordi det er behagelig og fordi man da slipper disse "nysgjerrigtrusene" som sniker seg inn i baken. Joda, g-string går også inn i baken, men da bare ei stoffremse som er 1-2 cm bred, ikke en hel trusebak!

Gjest minimusa
Skrevet

Det finnes faktisk jenter/kvinner som bruker g-string fordi det er behagelig og fordi man da slipper disse "nysgjerrigtrusene" som sniker seg inn i baken. Joda, g-string går også inn i baken, men da bare ei stoffremse som er 1-2 cm bred, ikke en hel trusebak!

Enig med deg der

Skrevet

Du har fått gode svar under her, bl. a. av laguna. Jeg skal ikke ramse opp igjen ting du allerede har fått høre.

MEN:

Hvor får du det fra at det er synlige undertøyskanter som gjør at jenter velger string?? Jeg går med string fordi rompa får en skikkelig ulekker deling midt på skinka med vanlige truser. Og det er ikke særlig lekkert i trange bukser.

Jeg velger altså string fordi konturene av kroppen (hofter/rompe) blir mye penere da enn om jeg bruker vanlig truse.

Hva bh har med noe som helst å gjøre er beyond me.

Skrevet

Er dette et troll forresten??

Det var et UTROLIG meningsløst innlegg i alle fall :o)

Skrevet

Jeg er enig med deg, og har mange ganger lurt på det samme selv. For ikke nok med at man ofte ser BHen gjennom gjennomsiktig topp, stroppene er jo også ofte synlige. I verste fall brukes topp med nedringet rygg og vanlig BH.

Forklaringen er vel at det er in å gå slik, og at mange synes det er pent.

Men for all del: Hva som føles behagelig er meget relativt. Jeg har selv prøvd stringtruse 1 gang, og behagelig er vel omtrent det siste uttrykket jeg ville bruke.

Jeg bruker vanlige truser, og de holder seg vanligvis på plass uten å klemme seg inn noen steder.Eventuell trusekant som kan sees under tynne skjørt/bukser driter jeg i.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Uansett er det en person som terper videre på det samme, til tross for de svar og forklaringer han får.

Det er sikkert en stortingspolitiker ;-)

Skrevet

Uansett er det en person som terper videre på det samme, til tross for de svar og forklaringer han får.

Det er sikkert en stortingspolitiker ;-)

Hihi :o)

Skrevet

Du har fått gode svar under her, bl. a. av laguna. Jeg skal ikke ramse opp igjen ting du allerede har fått høre.

MEN:

Hvor får du det fra at det er synlige undertøyskanter som gjør at jenter velger string?? Jeg går med string fordi rompa får en skikkelig ulekker deling midt på skinka med vanlige truser. Og det er ikke særlig lekkert i trange bukser.

Jeg velger altså string fordi konturene av kroppen (hofter/rompe) blir mye penere da enn om jeg bruker vanlig truse.

"Hvor får du det fra at det er synlige undertøyskanter som gjør at jenter velger string?? Jeg går med string fordi rompa får en skikkelig ulekker deling midt på skinka med vanlige truser. Og det er ikke særlig lekkert i trange bukser."

*Fnis* Ja - synlige kanter etter trusa, det er jo akkurat det du sier jo. :o)

Skrevet

Nå får du gi deg. Et troll er en som er ekkel og ufin mot personer. Man må da få lov å hevde meninger uten å bli kalt troll.

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger dette temaet har vært oppe på DOL? :-))

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger dette temaet har vært oppe på DOL? :-))

Jada, men det kommer vel stadig nye folk til.

Skrevet

Diagnosering på nettet er en uting, men du har en sykelig besettelse av kvinners undertøy. Har sett deg skrive om dette temaet i flere år, på flere fora. For din egen del burde du finne mer konstruktive ting å bruke tiden på...

Skrevet

Nå får du gi deg. Et troll er en som er ekkel og ufin mot personer. Man må da få lov å hevde meninger uten å bli kalt troll.

Okei..:o) Jeg har aldri møtt et troll før, og ble litt entusiastisk da tanken slo meg at dette kanskje kunne være ett.

*slukøret*

Skrevet

"Hvor får du det fra at det er synlige undertøyskanter som gjør at jenter velger string?? Jeg går med string fordi rompa får en skikkelig ulekker deling midt på skinka med vanlige truser. Og det er ikke særlig lekkert i trange bukser."

*Fnis* Ja - synlige kanter etter trusa, det er jo akkurat det du sier jo. :o)

Ah... *klaske panne*

Jeg trodde han mente at den _faktiske_ kanten på undertøyet viste (sånn som en bh-stropp som vises under en singlet). Altså at stoffet i trusa stakk opp/ut et eller annet sted.

Ja. Det er vel ikke så mange som går med klær som gjør at kanten på en vanlig truse synes, men ikke en string. Kanskje. Håper jeg!

Hehe :o)

Gjest trusemor
Skrevet

Enig. Takke meg til goda gamle bomullstruser;o)

Skrevet

Er ikke truse og BH ganske unødvendig egentlig? To plagg ekstra å ta på seg.

Gjest zeroman
Skrevet

MEN:

Den "ulekre delingen" ER jo et resultat av undertøyskanter!

Er det noe særlig vakrere med en øvre og nedre rygg?

Gjest zeroman
Skrevet

Jeg er enig med deg, og har mange ganger lurt på det samme selv. For ikke nok med at man ofte ser BHen gjennom gjennomsiktig topp, stroppene er jo også ofte synlige. I verste fall brukes topp med nedringet rygg og vanlig BH.

Forklaringen er vel at det er in å gå slik, og at mange synes det er pent.

Men for all del: Hva som føles behagelig er meget relativt. Jeg har selv prøvd stringtruse 1 gang, og behagelig er vel omtrent det siste uttrykket jeg ville bruke.

Jeg bruker vanlige truser, og de holder seg vanligvis på plass uten å klemme seg inn noen steder.Eventuell trusekant som kan sees under tynne skjørt/bukser driter jeg i.

Der var det ihvertfall noen som ser poenget. Takk!

De ser nok poenget de andre her også, men de har kanskje ikke tidligere tenkt på hvor inkonsekvent inntrykk de gir?

Skrevet

Den "ulekre delingen" ER jo et resultat av undertøyskanter!

Er det noe særlig vakrere med en øvre og nedre rygg?

Jeg kjenner ingen som får "øvre og nedre rygg" av å bruke string?

Forøvrig er det I ALLE FALL ikke bedre med "øvre rygg, diger rompe".

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...