Gå til innhold

Kvinner/Jenter med stringtruse...og BH!!

Anbefalte innlegg

Gjest zeroman
Skrevet

Diagnosering på nettet er en uting, men du har en sykelig besettelse av kvinners undertøy. Har sett deg skrive om dette temaet i flere år, på flere fora. For din egen del burde du finne mer konstruktive ting å bruke tiden på...

Registrerer at en rekke kvinner er veldig enig med meg, men de som har skjønt at de kanskje dummer seg ut, velger heller i "diagnostisere" budbringeren for å flytte fokus vekk fra sine egen noe underlige "stil".

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

8

• Lillemus

6

• Angelica :o)

4

• mynaeve

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Lurer på hvor mange ganger dette temaet har vært oppe på DOL? :-))

Har det vært oppe FØR?

*rystet over hva folk henger seg opp i*

:o)

Gjest zeroman
Skrevet

Jeg kjenner ingen som får "øvre og nedre rygg" av å bruke string?

Forøvrig er det I ALLE FALL ikke bedre med "øvre rygg, diger rompe".

Det er BH'en som gir stygge synlige stropper/kanter og øvre og nedre rygg. Det fenomenet har selvfølgelig ingenting med stringtrusa å gjøre.

Litt vanskelig for deg å treffe pointet ser jeg, en stringtruse gir da ikke mindre rompe??

Skrevet

Stringtruse er mere behagelig enn truse med hel bak.. Og dessuten..personlig synes jeg det er langt styggere å se underbukse gjennom skjørt/bukse enn å se BH konturer..Men antar at dette er en smaksak.

Dessuten..Hvorfor i all verden skal politikvinner og kvinner i forsvaret være høyeste innstans på å dømme trusekomfortablitet?! ;-) Og hvordan all verden vet du at ingen av dem bruker, eller ønsker å bruke, string?!

Om dette så viser seg å være riktig anntar jeg at det i høyere grad skyldes mystifiserende og rigide interne regler, enn at alle disse kvinnene av uvisse årsaker skulle ha identiske trusepreferanser..;-)

Kunne ikke sat meg mer enig.

Skrevet

Er ikke truse og BH ganske unødvendig egentlig? To plagg ekstra å ta på seg.

BH er ikke unødvendig for meg ihvertfall.

Jeg har såpass store tvillinger at det må jeg ha.

Skrevet

Registrerer at en rekke kvinner er veldig enig med meg, men de som har skjønt at de kanskje dummer seg ut, velger heller i "diagnostisere" budbringeren for å flytte fokus vekk fra sine egen noe underlige "stil".

Hehe, du er ikke sann. Noen forkynner guds ord, du forkynner læren om de forferdelige stringtrusene. Lykke til :)

Skrevet

Det er BH'en som gir stygge synlige stropper/kanter og øvre og nedre rygg. Det fenomenet har selvfølgelig ingenting med stringtrusa å gjøre.

Litt vanskelig for deg å treffe pointet ser jeg, en stringtruse gir da ikke mindre rompe??

Nå trodde jeg du mente at en vanlig truse deler ryggen i øvre/nedre rygg.

Da så jeg for meg en trusetrikk som starter ovenfor rompa (og dermed får det til å se ut som at rompa starter lenger opp en den egentlig gjør), og som i tillegg deler skinkene midt på slik at man får "skinkeheng" lenger ned enn rompa egentlig går.

Capito?

Men nå er jeg lei av å diskutere truser altså!

Gjest zeroman
Skrevet

Hehe, du er ikke sann. Noen forkynner guds ord, du forkynner læren om de forferdelige stringtrusene. Lykke til :)

Jeg syns IKKE stringtruser er "forferdelige", med mindre samme personen bærer en BH som syns tydelig bak på ryggen,

Det er inkonsekvensen i forhold til undertøyskanter/stropper jeg finner uhyre komisk.

Skrevet

Jeg liker ikke stringtruser, men har venninner som synes de er veldig behagelige og bruker dem uansett hva de har på utenpå.

Og vet du hva? Jeg tror ikke de lyver. Folk er forskjellige, noen liker BH med spiler, andre synes det er skrekkelig ubehagelig. For min del må folk ha undertøy med nagler innover om de liker det.

Gjest nåenei, hemmelig, det
Skrevet

Jeg liker helst å gå truseløs hvis det er varmt - og det er fordi det er behagelig!

BH bare må jeg ha - mine pupper egner seg absolutt ikke for fritt fall....

Så da blir det truseløs med BH, da.

Gjest girl with no name
Skrevet

Er dette et troll forresten??

Det var et UTROLIG meningsløst innlegg i alle fall :o)

Det er ikke noen lov mot meningsløse innlegg her på DOL. Bare en ikke er ufin mot andre, så kan vi diskutere alle meningsløse bagateller for å få tiden til å gå.

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg tror vel heller at jenter som ifører seg stringtruser for at de skal skjule undertøyskanter på rompa, men samtidig bærer en BH hvor stroppene er svært synlige på ryggen, heller bør søke hjelp.

Spesielt de som gjør det UTEN at de ser en noe komisk konflikt i en sluk "mundur"

Det du nevner der er jo godkjent mote, ergo følger veldig mange den moten og innbiller seg at det er pent også. En blir jo lett påvirket forøvrig, om en skal være ærlig, men jeg har heldigvis mulighet til å tenke selv ved siden av. Forøvrig er rompa mi beyond det stadiet hvor det nytter å få fin form i trange bukser ved å skifte til stringtruse. hehe...

Gjest girl with no name
Skrevet

Javel....så undertøyskanter er helt OK èt sted på kroppen, men overhodet ikke et annet sted? Håper du ser manglene i logikken her...;)

Zeroman, det du har misforstått er GRUNNEN til at jenter bruker string. Det er ikke for å unngå trusekanter! Det er for å få mer sexy form på rumpa. Det er også derfor de vil ha synlig BH, det er mer sexy, det gir mannfolka noe å tenke på. Antydningens kunst er bedre enn full blotting. Sexy skal moten være nå. Heldig de som har kropp til det. Ser ikke bort fra at jeg hadde fulgt på var jeg 18...

Gjest Så det så!
Skrevet

Mye mulig vi er merkelige vesener du.

Jeg bruker bh. forde jeg synes det er behagelig, og for å unngå for mye heng ettersom jeg blir eldre. Jeg liker pene plagg og kjøper gjerne bh. med pene stropper slik at de "pynter" opp litt om og når de synes utenfor genseren.

Jeg bruker stringtruse forde det er behagelig, virkelig :)

Skrevet

Er du stadig like opphengt og forutinntatt på dette??

Stakkars menneske - se nå å komme over det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...