Gå til innhold

Har du noen gang kjørt i fylla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest skammer seg litt over det ja
Skrevet

Dessverre - gamle synder.

Kjørt i bakfylla - og sittet på fulle sjåfører.

Aldri mer!

Gjest promillus
Skrevet

Kjørt i "fylla" har jeg vel ikke gjort akkurat, men har kjørt såpass brisen at jeg har vært over promillegrensa.

Var en uvane jeg hadde i 20 års alderen. Nå som 38 åring kan jeg si at det ikke har skjedd på 17-18 år.

Skrevet

Nei, aldri og kommer heller aldri til å gjøre det.

Har mistet venner i slike situasjoner

Gjest Stupidyes
Skrevet

Hadde en mørk periode i min ungdom. 16 år gammel tok jeg bilen til foreldrene mine. Kjørte 160 km/t og skar ut av veien. Var full. Heldigvis var det bare bilen som ble kondemnert. Ingen andre ble skadet. En gang var jeg så fortvilet at jeg tok bilen min. Dro på polet og kjøpte sprit. Kjørte ut på landet og satt i bilen og drakk alene. Ville begå selvmord på en eller annen måte. Endte med at jeg kjørte inn til byen igjen i fylla. Sovnet og spydde der før jeg kjørte hjem. Tok også en lastebil engang på vei hjem fra byen. Ble tatt av politiet da etter jeg hadde krasjet med bilen inn i en bygning.

Dette er fra 17 til 13 år siden. Heldigvis fikk jeg hjelp etterhvert...

Skrevet

Hadde en mørk periode i min ungdom. 16 år gammel tok jeg bilen til foreldrene mine. Kjørte 160 km/t og skar ut av veien. Var full. Heldigvis var det bare bilen som ble kondemnert. Ingen andre ble skadet. En gang var jeg så fortvilet at jeg tok bilen min. Dro på polet og kjøpte sprit. Kjørte ut på landet og satt i bilen og drakk alene. Ville begå selvmord på en eller annen måte. Endte med at jeg kjørte inn til byen igjen i fylla. Sovnet og spydde der før jeg kjørte hjem. Tok også en lastebil engang på vei hjem fra byen. Ble tatt av politiet da etter jeg hadde krasjet med bilen inn i en bygning.

Dette er fra 17 til 13 år siden. Heldigvis fikk jeg hjelp etterhvert...

Stupidyes!

Litt av en merittliste. ;o)

Hadde du ADHD eller noe sånt da eller?

Skrevet

Jeg kjørte hjem dagen derpå for snart 20 år siden. Det er det eneste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aldri kjørt i fylla. Men i mine yngre og dummere dager satt jeg på ved et par anledninger.

Nå er jeg for gammel til å være så tjukk i hue.

Skrevet

Satt på en gang..Men da visste jeg ikke at sjåføren hadde drukket.

Skrevet

Nei. En gang hadde mannen min drukket 1 glass vin til middag og så glemte vi at jeg skulle kjøre hjem. Men kan vel ikke akkurat si at han var full da...

Skrevet

Ja, jeg har sittet på med en som hadde promille. Jeg var ung og dum, og kommer aldri til å gjøre det om igjen.

Skrevet

Har sittet på, den gang jeg var ung, grønn og udødelig...

Gjest ja, dessverre....
Skrevet

Ja, jeg har gjort det mange ganger... Men nå er det slutt!

Jeg har også sittet på med andre(et par ganger). Jeg bor veldig landlig til. Hadde ALDRI gjort det(selv i min grønne ungdom) om jeg hadde vært i byen eller andre tett-bygde strøk, men mennesker gatelangs til alle døgnets tider!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, har ikke sittet på med noen heller så vidt jeg vet.

Men en gang for et par år siden var jeg på fest, og da jeg kom hjem var jeg mildt sagt god og full og hadde fryktelig lyst på godis og potetgull. Så da tenkte jeg "jeg kjører på Shell og kjøper godis!" Heldigvis hadde jeg såpass vett igjen at jeg ikke gjorde det. Ble litt skremt over at jeg i det hele tatt kunne tenke tanken på å kjøre noe sted så full jeg var.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei. En gang hadde mannen min drukket 1 glass vin til middag og så glemte vi at jeg skulle kjøre hjem. Men kan vel ikke akkurat si at han var full da...

Den der har vi også tatt noen ganger...

Men klok av skade, så passer vi nå på at jeg overtar bilnøkkelen i det han får vin/øl i sitt glass. Da glemmer vi ikke lenger hvem som skal kjøre hjem.

Gjest anonym som alle andre syndere
Skrevet

Ja, og ja. Men aldri igjen.

laguna1365380434
Skrevet

Jada. Flere ganger faktisk. Jeg skammer meg ikke engang så fryktelig..Jeg tror ikke en nødvendigvis blir sånn en skrekkelig sjåfør, selvom en har knekt en sekspakning..:-o

Kjører dog ikke sjøl..Og innser at sånt er dumt om en skulle bli stoppet av politiet..Men jeg tror nopk ikke det siste gang fordet.

Må nevnes at promillekjøringen jeg har deltatt i foregår seg mest i USA, der det faktisk er helt vanlig at folk kjører til bar/fest, blir så lenge de har lyst for så og kjøre hjem igjen uten at det er noe uvanlig i dette. Med mindre folk er åpenbart møkkings. Da kjører noen andre bilen deres.

Skrevet

Nei - det har jeg ikke. Og jeg har heller ikke sittet på med noen som jeg vet har hatt promille.

Skrevet

Ja, jeg har kjørt i fylla et par ganger - to-tre km hver gang. Dette skjedde da jeg var 19-20 år.

Har ikke sittet på med noen med promille (ikke så jeg vet ialle fall).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...