Gå til innhold

Så er ferien slutt da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste feriedag i dag og jeg har vasket opp og ryddet etter meg her hos kjæresten som er ute og lufter det store dyret.

*Snufs* Han drar på jobb i kveld og jeg drar hjem til byen igjen. Ikke sikkert vi treffes igjen før om 3 1/2 uke nå. For første gang i vårt 15 mnd lange forhold har vi hatt hele 17 dager i strekk sammen. Vi har ridd i fjellet, vært på fottur i fjellet, vært på flere bærturer, vært på hytta, flere badeturer og hatt masse, masse deilig sex - og jeg har bare blitt enda mer overbevist om at dette virkelig er mannen jeg vil dele resten av livet med. :o)

Så her sitter jeg, helt på snufser'n og vil ikke at denne vidunderlige ferien skal være ferdig alt nå! *Sukk* Jaja, det blir i alle fall fiiint å se tilbake på i mørke høstkvelder... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en helt fantastisk ferie :-)

har ferie til 1.september, før jeg begynner i ny jobb. Men det blir pakking og flytting de neste to ukene nå...

Skrevet

Det virker som om du har hatt det kjempefint.

Da er det bare en ting å gjøre: Svitsje over på hverdagsmodus, glede deg til å treffe barna igjen og glede deg til kjæresten din kommer hjem neste gang.

Og så kan du sitte og planlegge giftermål! _Det_ var en god idé, tenker jeg. Det er jo så mange måter å gjøre det på at det trenger lang tids planlegging.

;-)

Skrevet

Det virker som om du har hatt det kjempefint.

Da er det bare en ting å gjøre: Svitsje over på hverdagsmodus, glede deg til å treffe barna igjen og glede deg til kjæresten din kommer hjem neste gang.

Og så kan du sitte og planlegge giftermål! _Det_ var en god idé, tenker jeg. Det er jo så mange måter å gjøre det på at det trenger lang tids planlegging.

;-)

*Hehe* Her blir ikke planlagt noe giftermål nei. :o) Det blir ikke på mange, mange år om det i det hele tatt blir så jeg gidder virkelig ikke planlegge det nå. En tur til byfogden krever da heller ikke den helt store planleggingen. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...