Lillemus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Siste feriedag i dag og jeg har vasket opp og ryddet etter meg her hos kjæresten som er ute og lufter det store dyret. *Snufs* Han drar på jobb i kveld og jeg drar hjem til byen igjen. Ikke sikkert vi treffes igjen før om 3 1/2 uke nå. For første gang i vårt 15 mnd lange forhold har vi hatt hele 17 dager i strekk sammen. Vi har ridd i fjellet, vært på fottur i fjellet, vært på flere bærturer, vært på hytta, flere badeturer og hatt masse, masse deilig sex - og jeg har bare blitt enda mer overbevist om at dette virkelig er mannen jeg vil dele resten av livet med. ) Så her sitter jeg, helt på snufser'n og vil ikke at denne vidunderlige ferien skal være ferdig alt nå! *Sukk* Jaja, det blir i alle fall fiiint å se tilbake på i mørke høstkvelder... ) 0 Siter
EllaJo Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hørtes ut som en helt fantastisk ferie :-) har ferie til 1.september, før jeg begynner i ny jobb. Men det blir pakking og flytting de neste to ukene nå... 0 Siter
Gyda Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Det virker som om du har hatt det kjempefint. Da er det bare en ting å gjøre: Svitsje over på hverdagsmodus, glede deg til å treffe barna igjen og glede deg til kjæresten din kommer hjem neste gang. Og så kan du sitte og planlegge giftermål! _Det_ var en god idé, tenker jeg. Det er jo så mange måter å gjøre det på at det trenger lang tids planlegging. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Det virker som om du har hatt det kjempefint. Da er det bare en ting å gjøre: Svitsje over på hverdagsmodus, glede deg til å treffe barna igjen og glede deg til kjæresten din kommer hjem neste gang. Og så kan du sitte og planlegge giftermål! _Det_ var en god idé, tenker jeg. Det er jo så mange måter å gjøre det på at det trenger lang tids planlegging. ;-) *Hehe* Her blir ikke planlagt noe giftermål nei. ) Det blir ikke på mange, mange år om det i det hele tatt blir så jeg gidder virkelig ikke planlegge det nå. En tur til byfogden krever da heller ikke den helt store planleggingen. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.