Gjest Tjukkas mattips! Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 For deg som ikke tenker på kaloriene og kolesterolet, try this: Kjøp/bruk god loff (gjerne spiralloff), setersmør,aprikosmarmelade og te. Bruk osteskjærer med "spor" og høvle av tykke smørskivekrøller av meierismøret. Danderes fint på tynne skiver m/loff. Marmelade på toppen og nytrukket te til. Mmmmmm....finnes ikke bedre! *slafs* 0 Siter
ekte nick Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 "tykke smørskivekrøller av meierismøret" Yuk! Da hadde jeg blitt kvalm! Er ikke så glad i masse smør eller margarin jeg, bare et tynt tynt lag. Men resten av det hørtes deilig ut! 0 Siter
Gjest Tjukkas mattips! Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 "tykke smørskivekrøller av meierismøret" Yuk! Da hadde jeg blitt kvalm! Er ikke så glad i masse smør eller margarin jeg, bare et tynt tynt lag. Men resten av det hørtes deilig ut! Hehe!ikke jeg heller til normalen, men en gang iblant. Du får kutte ned på smøret da så blir det bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.