Gjest Queenbed Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hei, hva betyr Queen bed, hvor stor er den sengen ? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Det er den nest-største størrelsen såvidt jeg husker. Det er plass til to sånn akkurat. Har ikke mål, hvis det er det du er ute etter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Det er den nest-største størrelsen såvidt jeg husker. Det er plass til to sånn akkurat. Har ikke mål, hvis det er det du er ute etter. Hvis det er plass til to sånn akkurat er den vel 120 cm bred kanskje? 0 Siter
Cumbria Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Det er den nest-største størrelsen såvidt jeg husker. Det er plass til to sånn akkurat. Har ikke mål, hvis det er det du er ute etter. Vanligvis er queensize en hel madrass på 1,50 mener jeg. Ellers på hoteller er det jo som regel to enkeltsenger à 0,90 satt sammen til en seng. Veldig upraktisk ;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Vanligvis er queensize en hel madrass på 1,50 mener jeg. Ellers på hoteller er det jo som regel to enkeltsenger à 0,90 satt sammen til en seng. Veldig upraktisk ;o) Ja det kan godt hende det er målet, men rekkefølgen er King Size bed Queen Size bed Twin bed Single bed Mener jeg å huske etter min tid i USA... 0 Siter
Gjest Ojsann Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hvis det er plass til to sånn akkurat er den vel 120 cm bred kanskje? På et ungdomsrom, kanskje. Nei, det er meningen at det skal være en fullverdig dobbelseng, men av det minste slaget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.