Gå til innhold

Bistukket!!!! Auuuu!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og plukket bringebær isted på samme plassen som i går. I går så jeg ingen bier, men i dag surret en enslig rundt meg og jeg ble så lei av den at jeg dro til den så den føk bortover.

Noen minutter senere kom en hel sverm (et 20-talls i alle fall) og de angrep meg til slutt jo! Fikk ett stikk på baksiden av hvert lår, to på den ene armen og ett på den ene fingeren!

Har iset dem ned og smurt inn xylocain, men det svir og er vondt fremdeles. Er bier virkelig å hevnlysnte!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på eddik....det hjelper..:-)

Iallefall mot vepsestikk.......

Skrevet

Ta på eddik....det hjelper..:-)

Iallefall mot vepsestikk.......

Finnes nok ikke eddik i dette huset her!

Skrevet

Jeg tror bier er det, men ikke veps. Bier er veldig solidariske, og lever i et infløkt samfunn med masse måter å gi hverandre kommunikasjon på.

Stakkars deg! Så vondt og skummelt!

Skrevet

Heretter skal jeg aldri slå til en bie!!!

Ikke jeg heller!!!

Gjest girasol
Skrevet

Jeg lurer litt på om det kanskje er vepsestikk du har fått da...? Vepsene gir nemlig fra seg en duft/lyd e.l.som sier fra til andre veps at de skal komme og trå til! Jeg trodde ikke på det helt til at jeg fikk erfare det var sant da vi fanga en veps i et glass. 1/2 minutt senere møtte alle vpsekompisene opp, og da vi så slapp ut vepsene igjen, dro de hvert til sitt igjen...

Skrevet

Jeg lurer litt på om det kanskje er vepsestikk du har fått da...? Vepsene gir nemlig fra seg en duft/lyd e.l.som sier fra til andre veps at de skal komme og trå til! Jeg trodde ikke på det helt til at jeg fikk erfare det var sant da vi fanga en veps i et glass. 1/2 minutt senere møtte alle vpsekompisene opp, og da vi så slapp ut vepsene igjen, dro de hvert til sitt igjen...

Neida. da måtte det i såfall vært en spesiell type dvergveps. :o) Det var nok bier ja.

Gjest girasol
Skrevet

Neida. da måtte det i såfall vært en spesiell type dvergveps. :o) Det var nok bier ja.

Okei :) Vondt var det sikkert ihvertfal!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...